خبرگزاری کار ایران

رونمایی و بهره برداری از ۹۴۴ طرح اقتصادی به ارزش ۲۳۶۱ میلیارد ریال در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۳۳

در جریان سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان اصفهان از ۹۴۴ طرح حوزه کشاورزی، هشت پروژه شرکت برق منطقه ای اصفهان و ۶۳۳ پروژه مخابراتی، در مجموع با اعتباری معادل ۲۳۶۱ میلیارد ریال رونمایی شد.

به گزارش ایلنا؛ در جریان سفر مسعود کرباسیان به استان اصفهان به مناسبت هفته دولت با حضور  استاندار اصفهان، 303 پروژه ی بخش کشاورزی استان در شهرستان شاهین شهر و میمه، با سرمایه گذاری 1610 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این پروژه ها مجموعا ضمن ایجاد ۹۹۳ فرصت شغلی جدید زمینه تثبیت اشتغال 1743 نفر را در این شهرستان فراهم ساخته است.

این گزارش حاکی است، کرباسیان طی سفر دو روزه خود به استان اصفهان، در آئین بهره برداری از 8 پروژه بزرگ شرکت برق منطقه اصفهان با اعتباری بالغ بر 530 میلیارد ریال شرکت کرد.

 وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مراسم بهره برداری از این پروژه ها، تولید و اشتغال را موضوعی محوری برای دولت خواند که بخشی از پیش نیازهای آن مانند تامین مالی، از وظایف محوری وزارت اقتصاد محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در زمینه سرمایه گذاری خارجی پس از برجام اتفاقات خوبی رخ داده است، گفت: در این خصوص اصفهان توان بالقوه بالایی دارد.

 وزیر اقتصاد افزود: هر چند اکنون دو پروژه خصوصی در اصفهان با موضوع نیروگاه خورشیدی با مشارکت سرمایه گذار خارجی در دست اقدام است ولی ظرفیت این استان در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی بسیار بیشتر از این است.

بنا براین گزارش، همچنین در سفر وزیر اقتصاد به اصفهان از 633 طرح و پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 221 میلیارد ریال بهره برداری گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز