خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر تحویل پیمان شرکت فاضلاب تهران خبر داد:

افزایش 100 درصدی ظرفیت ویدئومتری شبکه فاضلاب شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۷۰۷

در حال حاضر مدت زمان تحویل پیمان های اجرا شده به بخش بهره برداری به کمتر از 20 روز کاهش یافته است و در طی سال جاری نیز با راه اندازی سامانه مدیریت اطلاعات تحویل پیمان، این فرایند در شرکت فاضلاب تهران به کمتر از 10 روز خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، مدیر دفتر تحویل پیمان ها و ویدئومتری شرکت فاضلاب تهران با اشاره به کاهش زمان فرایند بازرسی شبکه در سال جاری گفت: با افزایش دو برابری تجهیرات و اکیپ های بازرسی، ظرفیت ویدئومتری شبکه فاضلاب تهران به 100 درصد افزایش یافته و به 1000 کیلومتر در سال رسیده است .

مهدی نقره با بیان اینکه فرایند بازرسی شبکه فاضلاب با هدف رفع مشکلات احتمالی شبکه و نیز در مرحله بعد تحویل پروژه ها برای آغاز بهره برداری انجام می شود، گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر 200 کیلومتر شبکه و بیش از 15 هزار فقره انشعاب فاضلاب بازرسی و ویدئو متری شده و برای بهره برداری تحویل آبفای مناطق تهران شده است.

او در ادامه افزود: در حال حاضر مدت زمان تحویل پیمان های اجرا شده  به بخش بهره برداری به کمتر از 20 روز  کاهش یافته است و در طی سال جاری نیز با راه اندازی سامانه مدیریت اطلاعات تحویل پیمان، این فرایند در شرکت فاضلاب تهران به کمتر از 10 روز خواهد رسید.

در عملیات ویدئو متری دوربین های مخصوص به داخل شبکه فاضلاب فرستاده می شود تا با بررسی شبکه از نقاطی که دارای خوردگی و نشتی است اطلاع حاصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز