خبرگزاری کار ایران

بهارستان برای چهارمین بار به حجتی اعتماد کرد/ 164 رای موافق نتیجه رای اعتماد مجلس به وزیر جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۰۳۸

محمود حجتی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی برای دوره دوم دولت تدبیر و امید امروز موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمود حجتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی که در صحن علنی مجلس از برنامه های خود در مقابل نمایندگان مجلس دفاع کرده بود امروز با کسب  164 رای از  288  رای بهارستان نشینان برای 4 سال دوم بر مسند وزارت جهاد کشاورزی نشست.

حجتی از برنامه های خود برای دور دوم حضور در کابینه به تحقق اهداف برنامه ششم توسعه اشاره کرد و خودکفایی در گندم را یکی از دست آوردهای این وزارت خانه در 4 سال دولت یازدهم دانست. او پرداخت مطالبات گندم کاران را به روز دانست و دلیل عقب افتادن این پرداخت را تنها دیرکرد اعتبارات قلمداد کرد.

وی پیش از این نیز یک دوره وزیر راه و ترابری و دو دوره وزیر جهاد کشاورزی بود و امروز برای بار چهارم از نمایندگان مجلس رای اعتماد گرفت تا بتواند اهداف برنامه ششم و اسناد بالادستی را در دوره دوم دولت تدبیر و امید عملی سازد.

نمایندگان مجلس که در ابتدا بابرخی اقدامات حجتی در وزارت جهاد مشکل داشتند اما در روز رای اعتماد و با توضیحات ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی و حمایت رییس جمهور از وی در نهایت به او رای مثبت دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز