خبرگزاری کار ایران

در مقایسه با سال گذشته؛

مصرف انرژی برق در استان گیلان 7 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۴۸

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به گرمای بی سابقه تابستان سال جاری، در مقایسه با سال گذشته مصرف انرژی برق در استان گیلان 7 درصد افزایش یافت.

به‌گزارش ایلنا، "عظیم بلبل آبادی" با بیان اینکه پیک مصرف برق سال جاری نسبت به پیک مصرف برق سال گذشته با افزایش 113 مگاواتی روبرو شد، افزود: پیک مصرف برق استان گیلان با ثبت رکورد 1720 مگاوات در مرداد ماه سال جاری نسبت به پیک مصرف سال 95 که در 24 مرداد اتفاق افتاد و مقدار آن حدود 1607 مگاوات بود با افزایش 113 مگاواتی روبرو شد و شاهد ثبت رکورد جدیدی در مصرف انرژی برق در استان بودیم.

 مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان همچنین به مقایسه مصرف انرژی برق سال 96 با سال 94 پرداخت و گفت: مقایسه پیک مصرف برق سال 96 با سال 94 نشان می‌دهد که در سال 96، رشد 11.5 درصدی مصرف انرژی برق نسبت به سال 94 اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این رقم در مقایسه با سال 94، 11.5 درصد و در مقایسه با سال 95، حدود 7 درصد افزایش مصرف انرژی برق در استان را شاهد بودیم.

بلبل آبادی تصریح کرد: با سیر صعودی مصرف انرژی برق در استان گیلان مواجه هستیم که باید متناسب با این افزایش مصرف انرژی، زیرساخت‌های شبکه برق در استان را توسعه بدهیم تا بتوانیم برقی مطمئن و پایدار برای مشترکین فراهم سازیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز