خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس برق در گفت‌وگو با ایلنا:

بیطرف از معدود وزرای موفق در وزارت نیروی 50 سال گذشته است/ رونق مرودات برقی با کشورهای همسایه در زمان وزارت بیطرف

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۹۸۴

حجت گفت: ساخت داخل توربین های گازی از زمان ایشان آغاز شد، تولید برق به شدت بالا رفت و ارتباط با همسایگان توسعه پیدا کرد.

مسعود حجت کارشناس برق در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه بیطرف در کنار زنگنه و عباسپور از جمله وزرای موفق وزارت نیرو بوده اند، اظهار داشت: او را باید از جمله معدود وزرای موفق 40 تا 50 سال گذشته در وزارت نیرو دانست.

وی افزود: ساخت داخل توربین های گازی از زمان ایشان آغاز شد، تولید برق به شدت بالا رفت و ارتباط با همسایگان توسعه پیدا کرد، بطور کلی در برقرسانی روستایی نیز عملکرد خوبی داشته است.

حجت با اشاره به موفقیت بیطرف در ساخت نیروگاه های جدید خاطرنشان کرد: در زمان ایشان خراسان و سیستان و بلوچستان به شبکه سراسری برق متصل شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر مهمترین مشکل ما در بخش برق مسائل مالی و اقتصادی این صنعت است که باید به هر نحو اصلاح و حل شود.

این کارشناس برق تاکید کرد: از دیگر برنامه هایی که ایشان باید در برنامه و دستور کار اصلی خود در بخش برق قرار دهد بحث افزایش احداث نیروگاه های تجدیدپذیر و همچنین بکار گرفتن بخش خصوصی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز