خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

کرباسیان توانایی انتخاب تیمی قدرتمند را دارد/ عملکرد موفق کرباسیان درآمد غیرنفتی کشور را افزایش داد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۴۱

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: وزارت اقتصاد بسیار گسترده است و کرباسیان این توانایی را دارد که با گماردن معاونت‌ها و مدیران کل توانمند این وزارتخانه را در مسیر مناسب‌تر قرار دهد. ضمن آنکه تعامل ایشان با سایر نهادها و سازمان‌ها از نقاط مثبت کارنامه مدیریتی ایشان است.

سید ناصر موسوی لارگانی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص معرفی کرباسیان به عنوان وزیر اقتصاد به مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان سابقه دیرینه‌ای در بخش‌های اقتصادی قوه مجریه دارد و در دولت فعلی و در دولت‌های قبل در پست‌های مدیریتی بسیار موفق عمل کرده است.

موسوی لارگانی ادامه داد: عملکرد موفق کرباسیان در گمرک باعث شده که درآمد غیرنفتی کشور افزایش پیدا کند. ضمن آن که استفاده از نرم افزار پنجره واحد گمرکی نیز این امکان را به کارشناسان گمرک کشور داده که در هر زمانی که بخواهند محموله‌های وارداتی را جانمایی کنند. از طرفی دیگر نصب دستگاه‌های ایکس‌ری در گمرک‌ها توانسته تا حدود بسیار زیادی جلوی قاچاق را بگیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: وزارت اقتصاد بسیار گسترده است و کرباسیان این توانایی را دارد که با گماردن معاونت‌ها و مدیران کل توانمند این وزارتخانه را در مسیر مناسب‌تر قرار دهد. ضمن آنکه تعامل ایشان با سایر نهادها و سازمان‌ها از نقاط مثبت کارنامه مدیریتی ایشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز