خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

بیش از ۹۶ درصد بنگاه‌های حوزه صنعت کشور SME ها هستند/ اشتغال بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کل صنایع کوچک

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۲۹

به گفته مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بنگاه‌های SME بیش از ۹۶ درصد بنگاه‌های حوزه صنعت کشور هستند. وی از اشتغال بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کل صنایع کوچک کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی یزدانی در همایش بزرگداشت ۲۱ مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک که در مرکز همایش‌های هتل ارم تهران برگزار شد، عنوان کرد: پیگیری‌های دلسوزانه مهندس نعمت زاده که خود سابقه بیش از ۵۰ ساله در تولید و تجارت دارد در حوزه تولید، اشتغال و حمایت از صنایع قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه  ۲۱ مردادماه در سال ۹۳ در شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک به تصویب رسید، گفت:  در اولین مراسم بزرگداشت این روز، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مهمان ویژه حضور داشت.

یزدانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در ابتدای سال بر اهتمام ویژه برای تقویت تولید داخل، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و حمایت از خرید کالای ساخت داخل، اظهار کرد:  امیدوارم در ابتدای دولت دوازدهم با همکاری همه جانبه در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد امید و شادی در SME های کشور تلاش کنیم.

وی  بنگاه‌های SME را بیش از ۹۶ درصد بنگاه‌های حوزه صنعت دانست و افزود:  بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کل صنایع کوچک کشور و حدود ۸۰۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی مشغول به کار هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز