خبرگزاری کار ایران

جزئیات قرارداد همکاری رنو و ایدرو/ قرادادهای جدید خودرویی در راه است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۲۷۴

مطابق این قرارداد سهم رنو در این قرارداد 60 درصد و ایدرو 40 درصد است و سایت بن رو به عنوان آورده ایدور محسوب خواهد شد ضمن آنکه رنو موظف شده تکنولوژی ساخت خودروهایی که در اروپا تولید می شود را به ایران آورد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، بر اساس  قرارداد همکاری مشترک (جوینت ونچر) بین ایدرو و شرکت رنو که امروز به امضا می‌رسد، این شرکت محصولات خود را در ایران تولید خواهد کرد.

در این قرارداد سهم رنو  60 درصد و ایدرو 40 درصد است و سایت «بن رو» به عنوان آورده ایدور محسوب خواهد شد ضمن آنکه رنو موظف شده تکنولوژی ساخت خودروهایی که در اروپا تولید می شود را به ایران بیاورد.

 دو خودرو سیمبل و داستر به عنوان اولین محصولات این شرکت مشترک تولید خواهد شد و قرار است در سال اول 150 هزار و در سال دوم 300 هزار دستگاه تولید کند ضمن آن که با توجه به سهام اکثریت رنو این شرکت موظف به ایجاد مراکز خدمات پس از فروش است

 تا پیش از این رنو با سایپا و ایران خودرو همکاری می کرد و چندی پیش اجازه مجدد تولید خودرو ال 90 را صادر کرد هرچند هنوز اجازه افزایش تولید ساندرو را نداده و خریداران ایران مجبور هستند برای دریافت آن حداقل 4 ماه انتظار بکشند.

 با این وجود هنوز قرارداد پژو با ایران خودرو اصلی ترین همکاری خودرویی با اروپایی ها است و هنوز جزئیات همکاری سایپا با سیتروئن مشخص نشده است اما به طور حتم این قرارداد تنها اتفاق مهم خودرویی در سال جاری نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز