خبرگزاری کار ایران

اکبری در گفتگو با ایلنا:

ترسیم افق 4 سال آینده و دفاع از عملکرد 4 ساله در صحن علنی مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۷۳۵

رییس کمیسیون کشاورزی گفت: محمود حجتی در صورت پیشنهاد شدن باید در کنار دفاع از عملکرد 4 سال گذشته، برنامه های 4 سال آینده خود را ارائه دهد تا ما در کمیسیون و نمایندگان در مجلس تصمیم گیری کنیم.

علی اکبری رییس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص حضور مجدد وزیر جهاد کشاورزی در کابینه و عملکرد جهاد در 4 سال گذشته اظهار کرد: تلاش هایی که آقای حجتی در سمت وزارت جهاد کشاورزی انجام داده اند قابل تقدیر است و شرایط و اقتضاعات 4 سال گذشته قطعا بستری را به وجود آورده که عملکرد ایشان را باید در آن شرایط و بستر ارزیابی کرد.

وی افزود: اما این موضوع که عملکرد 4 ساله ایشان می تواند در رای آوری‌شان اثرگذار باشد یا خیر به برنامه های تعریف شده برای چهار ساله آینده که ابتدا در کمیسیون و سپس در صحن ارائه می کنند بستگی دارد. ایشان افقی را برای 4 سال آینده  ترسیم کرده اند. لذا به صورت اخص با کمیسیون کشاورزی در روزهای آینده به تبادل نظر خواهند پرداخت و با در نظر گرفتن شرایط توسعه در حوزه کشاورزی، تولید محصولات و چگونگی مدیریت تولید با لحاظ کردن ضعف هایی که در چهار سال آینده بوده تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

رییس کمیسیون کشاورزی در پایان عنوان کرد: کمیسیون کشاورزی هنوز به موضوع وزارت جهاد کشاورزی و آقای حجتی باید به صحن علنی مجلس بیایند و هم از عملکرد خود در دولت قبل دفاع کنند و هم افق 4 سال آینده را تعیین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز