خبرگزاری کار ایران

خودروهای بی کیفیت داخلی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۶۶۳

12 خودروی سواری تولید داخل به عنوان اتوموبیل هایی با پایین ترین کیفیت معرفی شدند

به گزارش ایلنا، مطابق آخرین آماری که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران 12 خودرو سبک همچنان از لحاظ کیفی تک ستاره هستند که از نظر کیفیت در پایین ترین رتبه قرار می گیرند.

خودروهای پژو ۴۰۵ خراسان، پژو پارس ، پژو پارس مازندران ، پژو پارس فارس، سمند تبریز، ساینا، تیبا ۲ و ام وی ام  ۱۱۰از جمله خودروهای سبک تک ستاره هستند.

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در در سطح قیمتی 2 بخش وانت در گروه سبک خودروهای وانت با اخذ 3 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

در بخش سواری:

در سطح قیمتی 1 نیومزدا 3 و گرند ویتارا، در سطح قیمتی 2 خودروهای کیا سرانو و هیوندای i 20 ، در سطح قیمتی 3 خودروی هیوندای i 10 و در سطح قیمتی 4، خودروهای تندر 90 اتوماتیک پلاس، رنو ساندرو، تندر 90 اتوماتیک پارس خودرو و پژو 207 اتوماتیک با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

 در رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومانی بخش خودروهای سواری پژو 405 خراسان، پژو پارس ، پژو پارس مازندران ، پژو پارس فارس، سمند تبریز، ساینا، تیبا 2 و ام وی ام 110  همچنان تک ستاره هستندو در رده قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان هم سایپا 111، سایپا 132 ،سایپا 131 و سایپا 131 پارس خودرو هم در رتبه تک ستاره مانده‌اند.

گروه سنگین:

بخش باری : در این بخش خودروهای کشنده ولوو FH500 ، کشنده اسکانیا G410   و کشنده ولوو FH460  با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

بخش مسافری :

در این بخش ، تنها خودروی تولیدی اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز