خبرگزاری کار ایران

تأکید رئیس انجمن صنایع پوشاک بر ادامه حضور دکتر ربیعی در وزارت تعاون

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۳۹۰

رئیس انجمن صنایع پوشاک با ارسال نامه‌ای ضمن قدردانی از زحمات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حمایت از تولید ملی بر لزوم ادامه حضور دکتر ربیعی در دولت دوازدهم تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه به این شرح است:

صنعت پوشاک ایران مفتخر است که با طرح‌ها و ایده‌هایی بزرگ آینده‌ای روشن را برای تولید ملی در ایران رقم زده است. یکی از این طرح‌ها به طور قطع توافقنامه پنج جانبه همکاری‌های مشترک جهت تشکیل تعاونی تأمین نیاز تولیدکنندگان و احداث شهرک صنعتی پوشاک کشور است که نخستین بارقه‌های امید برای شکل دادن به آن در جلسه‌ای زده شد که جناب آقای دکتر علی ربیعی، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت برگزاری و اداره آن را برعهده داشتند.

توافقنامه تشکیل شهرک صنعتی پوشاک اکنون بین انجمن صنایع پوشاک ایران و معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بانک توسعه تعاون و صندوق‌ ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون امضاء شده است و بی‌شک نقش جناب ربیعی در این اتفاق تاریخی فراموش نخواهد شد؛ اتفاقی که حتما نقطه عطفی در تاریخ توسعه صنعتی کشور خواهد بود. البته همراهی‌های وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت با صنعت پوشاک کشور و مصوبه‌های دولت یازدهم در حمایت از تولید ملی نیز موجب افتخار است و باید همواره از آن قدردانی کرد.

صنعت نیاز بزرگ و واقعی توسعه در ایران است که فردا و روزگاران آینده را برای نسل‌های بعدی شکوفا خواهد کرد. پس کوشندگان در راه تولید، ماندگاران تاریخ خواهند بود. به همین خاطر، از این طریق قدردان زحمات بی‌دریغ جناب آقای دکتر علی ربیعی، وزیر بزرگوار تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم و امید داریم که حضور ایشان در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تداوم یابد تا نتیجه تلاش‌هایشان در رشد و توسعه تولید ایرانی را همه با هم پاس بداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز