خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه آهنگران در گفت‌وگو با ایلنا:

برای نوسازی دستگاه‌های قدیمی پول نداریم/ نحوه دریافت مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۳۹

بلال امانی گفت: سود بانکی نیز بسیار بالا است و با توجه به برگشت دیر هنگام پول و حاشیه سود پایینی که در صنف ما وجود دارد گرفتن هر نوع تسهیلاتی با این سود‌ها غیر اقتصادی است. این در حالی است که ماشین‌آلات و دستگاه‌های تولیدی ما قدیمی است و به همین دلیل کیفیت و تولید ما پایین آمده است.

رئیس اتحادیه آهنگران و اوراقچی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: در حال حاضر مشکل اصلی ما کمبود نقدینگی است و با توجه به حساس بودن شغل ما و تغییر مستمر تکنولوژی  نیاز داریم تا قالب‌های خود را مطابق با آخرین پیشرفت‌ها به روز کنیم اما کمبود نقدینگی مانع این کار است.

بلال امانی ادامه داد: سود بانکی نیز بسیار بالا است و با توجه به برگشت دیر هنگام پول و حاشیه سود پایینی که در صنف ما وجود دارد گرفتن هر نوع تسهیلاتی با این سود‌ها غیر اقتصادی است. این در حالی است که ماشین‌آلات و دستگاه‌های تولیدی ما قدیمی است و به همین دلیل کیفیت و تولید ما پایین آمده است.

وی ادامه داد: اتحادیه ما جزو اولین اتحادیه‌هایی بوده که در طرح جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص ادغام با اتحادیه‌های همگن و موازی با اتحادیه اوراق‌چی‌ها ادغام شده است و بر همین اساس مسئولیت ما سنگین شده است

وی ادامه داد: امروز مهم‌ترین مشکل اعضای فعال ما در حوزه اوراق این است که شهرک ثامن‌الحجج که قرار بود برای آنها راه‌اندازی شود امروز فاقد هرگونه امکانات ابتدایی همچون آب، برق و گاز است و الان بیش از یک سال است که اعضای آن دارای جا و مکان مناسبی نیستند.

وی درخصوص مالیات ارزش افزوده گفت: فروش کالای ما حداقل 6 ماهه است اما باید هر سه ماه ارزش افزوده را پرداخت کنند. لازم است سازمان امور مالیاتی نحوه دریافت مالیات بر ارزش افزوده را در خصوص صنف ما اصلاح کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز