خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپا خبر داد:

تیبای برقی تولید می‌شود/ توقف تولید پراید باید با کمترین آسیب به اقشار کم درآمد باشد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۴۹۱

مهدی جمالی گفت: تولید پراید قطعا متوقف خواهد شد اما ما به دنبال آن هستیم که به دلیل وابستگی اقتصاد و درآمد بخشی از خانواده‌های کم درآمد کشور به این خودرو به گونه‌ای آن را از تولید خارج کنیم که آسیبی به این اقشار وارد نشود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در حاشیه مراسم رونمایی از موتور ملی 3 سیلندر مدیرعامل سایپا از طراحی مدل برقی خودروی تیبا خبر داد.

مهدی جمالی گفت: مدل برقی خودروی تیبا طراحی شده و برای تست به یکی از کشورهای خارجی ارسال شده است.  در تهران نیز مذاکراتی با شهرداری داشته‌ایم تا زیرساخت‌های خودروی برقی آماده شود.

وی ادامه داد: در موتور ملی سه سیلندر که امروز رونمایی شد، مصرف سوخت آن حداقل 5.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

وی در خصوص زمان توقف تولید پراید گفت: تولید پراید قطعا متوقف خواهد شد اما ما به دنبال آن هستیم که به دلیل وابستگی اقتصاد و درآمد بخشی از خانواده‌های کم درآمد کشور به این خودرو به گونه‌ای آن را از تولید خارج کنیم که آسیبی به این اقشار وارد نشود. زیرا این خودرو به سبب قیمت پایین خدمات یکی از محصولات پر استفاده‌ای است که توسط اقشار کم‌درآمد به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به آمادگی این شرکت برای عرضه محصولات جدید گفت: ما این توانایی را داریم که هر ساله دو محصول جدید را به بازار عرضه کنیم که البته نیاز به سرمایه‌گذاری‌های جدیدی داریم و در حال حاضر 400 میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز