خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر نیرو:

زیرساخت‌های آب و برق مرز خسروی تقویت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۵۶۵

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و نماینده تام الاختیار وزیر در ستاد مرکزی راهیان نور، گفت: زیرساخت‌های موجود در مرز رسمی خسروی در بخش آب و برق برای تسهیل در امر خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تقویت می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، "سیدیعقوب محمد مرادی" در حاشیه بازدید میدانی از پایانه بین‌المللی مرز رسمی خسروی افزود: زیرساخت‌های آب، برق و فاضلاب برای تردد و اعزام زائران از مرز رسمی خسروی از نزدیک بررسی و همچنین در نشستی با فرماندار مطرح شد تا نسبت به رفع مشکلات موجود تصمیم گیری شود.

وی اظهارکرد: قرار است اولویت‌ها در مرز خسروی با مدیران ارشد استان کرمانشاه در بخش آب، برق و فاضلاب مطرح و پس از تصمیم گیری لازم، احصا شود.

مشاورز وزیر نیرو گفت: به واسطه خدماتی که قبلاً در بحث تردد زائران از مرز خسروی داشته‌ایم، زیرساخت‌ها هم اکنون آماده است و مدیران ارشد آب و برق استان کرمانشاه در جلسات فشرده، مشکلات را رفع خواهند کرد.

مرادی بیان کرد: امیدست تا قبل از اربعین حسینی امسال زیرساخت‌های مرز خسروی کاملاً تقویت و آماده شود تا بتوانیم شاهد خدماتی بهینه و مطلوب به زائرانی باشیم که از مرز رسمی خسروی عازم عتبات عالیات شوند.

فرماندار قصرشیرین گفت: بازدیدهای مختلفی در خصوص خدمات رسانی به زائران اربعین و نیاز سنجی و بررسی امکانات موجود در مرز خسروی صورت گرفته است.

فرامرز اکبری اضافه کرد که ستاد اربعین استان کرمانشاه متشکل از 15 کمیته است که هر یک از کمیته‌ها کارها و وظیفه‌های مشخصی دارند و در حال انجام و آماده سازی امکانات لازم هستند.

وی اظهارکرد: در بحث آب، برق، ایجاد توقف گاه‌ها، تأمین روشنایی مسیر، بهسازی راه و جاده‌های منتهی به مرز رسمی خسروی، امکانات اسکان و خدمات رسانی، ایجاد گیت‌های گذرنامه و سرویس‌های بهداشتی کارها به سرعت در دست اقدام است.

وی امکانات موجود در مرز خسروی را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: سرمایه گذاری‌های خوبی در رابطه با ایجاد امکانات اقامتی و ساخت هتل‌ها برای خدمات رسانی به زائران در شهرستان مرزی قصرشیرین و از جمله خسروی صورت گرفته است.

فرماندار قصرشیرین گفت: بازدید امروز مشاور وزیرنیرو نیز در رابطه با تأمین آب و روشنایی مسیر برای زائران اربعین حسینی انجام شد و در صورتی که همه کمیته‌ها با این جدیت و سرعت عمل کارها را دنبال کنند، تا مهرماه شاهد حل و فصل همه مشکلات و ایجاد زیرساخت‌های مطلوب برای زائران خواهیم بود.

اکبری افزود: با تمهیدات صورت گرفته و افزایش زیرساخت‌های لازم، امسال 500 زائر اربعین حسینی از مرز رسمی خسروی عازم عتبات عالیات می‌شوند.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود امسال سه میلیون زائر اربعین حسینی از سراسر کشورمان عازم عتبات عالیات شوند که 13 درصد از این تعداد زائران از مرز خسروی تردد خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز