خبرگزاری کار ایران

سرپرست ایران ایر:

اجرای اصلاح ساختاری هما برای واگذاری/ دولت بپذیرد صندوق بازنشستگی را واگذار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۹۰۲

مدیرعامل جدید هما با تصریح برنامه‌های خود در اصلاح ساختاری این شرکت گفت: اگر دولت بپذیرد صندوق بازنشستگی را واگذار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، فرزانه شرفبافی در مراسم تودیع مدیرعامل سابق ایران‌ایر و معارفه خود اظهار داشت: از حسن توجه وزیر راه و شهرسازی سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم پاسخ شایسته به این اعتماد و اطمینان را بدهم.

وی با سپاس از حمایت‌های مقام معظم رهبری و تدابیر دولت یازدهم در اجرای برجام اظهار داشت: به طور قطع برجام و نتایج آن می‌تواند عامل تحول در صنعت هوانوردی باشد.

وی با اشاره به خرید هواپیماهای جدید اظهار داشت: خوشبختانه شاهد این هستیم که هواپیماهای برجامی یکی پس از دیگری در آسمان ایران به پرواز درمی‌آیند و فرصت‌های نوسازی ناوگان و بازسازی ساختاری هما فراهم شده است و هما می‌تواند به جایگاه اصلی خود در صنعت هوانوردی برسد.

سرپرست هما تاکید کرد: شرایط موجود در هما می‌طلبد که توانمندی‌های این شرکت را ارتقا دهیم و عهد دیرینه خودمان با ملت شریف ایران را تجدید کنیم.

شرفبافی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی در منابع شرکت از جمله منابع انسانی و منابع مالی مدیریتی می‌توان همای بهتری را ساخت گفت: مردم ایران حق دارند از پروازهای ایمن و اقتصادی با کیفیت و به موقع بهره‌مند شوند و وظیفه ما این است که این شرایط را برای مردم کشورمان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: با حفظ حقوق شهروندی پروازهای هما به مناطق کم‌برخوردار باید انجام شود و این وظیفه شرکت هواپیمایی هما است.

سرپرست هما با بیان اینکه تداوم توسعه اجتماعی منوط به توسعه و تولید اقتصادی است گفت: وزیر راه و شهرسازی وظایف و تکلیف بنده را در حکم مدیریت هم تبیین و تعیین کرده‌اند البته برنامه ‌های راهبردی هما در شرف تدوین است و باید اطلاعات و منابع را همسو کنیم تا تینرژی این هم‌افزایی حداکثر خدمت به مردم و نظام را بکنیم.

وی با بیان اینکه بازسازی اصلاح ساختاری هما باید بازسازی همه‌جانبه باشد گفت: اصلاح و بهبود سیستم‌های هما، ارتقاء سیستم ایمنی، ارتقاء کیفیت و امنیت و ورود فناوری های جدید اطلاعاتی را در دستور کار قرار داده‌ایم و به دنبال این هستیم که با افزایش سطح کیفی خدمات در رقابت منطقه‌ای و جهانی حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این حوزه توجه ویژه به اصل آموزش انسانی و ارتقاء توانمندی کارکنان جهت افزایش کارایی خواهیم داشت و معتقدم باید نظام مدیریت عملکرد وجود داشته باشد که بتوانیم حقوق و دستمزد را براساس میزان عملکرد به اجرا برسانیم.

سرپرست هما با اشاره به بهبود برنامه‌های بازرگانی و بازاریابی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های من در هما گسترش شبکه پروازی بر مبنای حفظ عدالت جغرافایی است. همچنین معتقدم باید در صندوق بازنشستگی این شرکت بازنگری انجام شود البته اعتقاد دارم که ما مدیون بازنشستگان هما هستیم. همچنین باید به فکر ارتقاء فرهنگ سازمانی و افزایش اخلاق‌مداری و حفظ مسئولیت در هما باشیم.

شرفبافی همچنین با اشاره به واگذاری صندوق بازنشستگی این شرکت اظهار داشت: اگر دولت بپذیرد صندوق واگذار می‌شود .

وی با اشاره به واگذاری هما در بازار سرمایه تاکید کرد: قطعاً باید قبل از واگذاری اصلاح ساختاری انجام شود.

وی همچنین درباره جذب فاینانسور برای خرید هواپیماهای جدید گفت: در مرحله شناسایی فاینانسورها هستیم و برنامه‌های ورود هواپیماهای جدید ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز