خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپا:

امیدواریم نماد سایپا بازگشایی شود/ ادامه مذاکرات با کیا و نیسان

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۱۷۳

مدیرعامل گروه سایپا با بیان این که مذاکرات سایپا با نیسان و کیا در حال انجام است، نسبت به بازگشایی نماد سایپا در بازار بورس قبل از برگزاری مجمع این خودروساز اظهار امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا ، مدیر عامل سایپا در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم واگذاری 5000 دستگاه زامیاد به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: با واگذاری سهام زیرمجموعه‌های گروه سایپا، بزرگ‌ترین واگذاری در مجامع خودرویی رخ داد و 50 درصد سایپای کاشان به‌صورت بین‌المللی به فروش رسید. در کنار آن واگذاری رینگ سایپا در خرمشهر انجام شد که یک مشارکت جدیدی طراحی‌شده است.

او خاطرنشان کرد: بعد از جنگ تحمیلی بزرگ‌ترین اشتغال‌زایی در منطقه خرمشهر توسط گروه سایپا ظرف یک سال آینده انجام می‌شود.

مدیرعامل سایپا در رابطه با مذاکرات با همکاری با دو خودروسازی کیا و نیسان با بیان اینکه مذاکرات در حال انجام است، گفت: سیاست‌های وزارتخانه روش‌های جدیدی را طراحی کرده و به نظر می‌رسد با توجه به فعالیت تجاری این دو خودروساز در ایران، امید می‌رود مذاکرات به‌زودی به نتیجه نهایی برسد. این در حالی است که در تولید خودرو با کیا همکاری وجود دارد.

او در رابطه با افزایش قیمت‌ها از سوی شورای رقابت خاطرنشان کرد: رقم درخواستی گروه سایپا بیش از میزان تائید شده توسط شورای رقابت است و به‌مرور این افزایش قیمت اعمال می‌شود.

جمالی تأکید کرد: مذاکرات نیسان همچنان ادامه دارد و این در حالی است که درگذشته پارس‌خودرو نماینده انحصاری نیسان در ایران بوده است و به دلیل تحریم‌ها همکاری‌ها قطع شد و در آینده مدل‌های جدید در سایپا لانچ شود.

او در پایان بیان کرد: نماد سایپا به دلیل انجام تحولات اساسی طی دو سال اخیر، تعدیل مثبت خیره‌کننده‌ای را ارائه کرده است که همکاران بورس نیاز به دریافت اطلاعات و بررسی‌های جامع داشته‌اند که امید می‌رود قبل از برگزاری مجمع نماد باز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز