خبرگزاری کار ایران

تحولی جدید در ترغیب سرمایه گذاران به منطقه اورامانات کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۳۴۳

معاون وزیر ومدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران  در بازدید از شهرکهای صنعتی روانسر و جوانرود با اشاره به آماده سازی شهرک صنعتی جوانرود طی سه ماه آتی  جهت واگذاری به سرمایه گذاران  از  اعمال تخفیف در قالب 75 درصد کاهش نرخ حق انتفاع بعنوان مشوق در چارچوب سیاست های دولت تدبیر وامید ودر راستای رفع محرومیت وتوسعه سرمایه‌گذاری واشتغال مولد وبا اعمال معافیت 13ساله مالیاتی در سال اقتصاد مقاومتی ، اشتغال وتولید در این منطقه خبرداد. 

به گزارش ایلنا، علی یزدانی با اعلام مطلب فوق  به  ایجادتحولی نوین در ترغیب سرمایه گذاران به منطقه اورامانات اشاره و خاطر نشان کرد: همچنین در این سفر  تصمیماتی در خصوص ساخت پست برق 20/63 کیلوولت روانسر وانتقال خط تامین آب ومنبع 500 مترمکعب این شهرک صنعتی  ظرف 2ماه آتی اتخاذ گردید.

وی  در مراسم آیین عملیات اجرایی  زون کارگاهی مبلمان در شهرک صنعتی  بیستون نیز  گفت: ناحیه کارگاهی مبلمان شهرک صنعتی بیستون با  سرمایه گذاری بالغ بر 250 میلیارد ریال در زمینی  به  مساحت پنج هکتار ساخته می شود.

  یزدانی  با بیان اینکه این ناحیه کارگاهی هم بعد تولید و هم نمایشگاهی دارد، خاطرنشان کرد:  تولید  مبل درکرمانشاه اشتغالزایی قابل توجهی خواهد داشت، زیرا این تولیدات هم می‌تواند بعد صادراتی داشته باشد و هم نیاز منطقه غرب کشور را رفع کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان بازدید از شهرک صنعتی 1000 هکتاری زاگرس گفت: این  شهرک یکی از بزرگترین شهرکهای صنعتی کشور به شمار می رود.

یزدانی افزود: با توجه به  اعمال معافیت های مالیاتی 13 ساله برای سرمایه گذاران وهمچنین تخفیف 50 درصدی حق انتفاع زمین ، آینده  خوبی برای این شهرک قابل تصور است و انشاله شاهد جهشی در راستای اشتغال برای استان کرمانشاه باشیم.

 لازم به ذکر است، در سفر یک روزه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران علاوه بر بازدید  افتتاح چندین پروژه زیرساختی در شهرکهای صنعتی بیستون ،  زاگرس و روانسر نیز صورت گرفت.

همچنین در این سفر، فاز توسعه واحد قیر وآسفالت غرب با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریال وظرفیت سالانه 150 هزار تن در سال و اشتغال 45 نفر با حضور معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت افتتاح شد. علاوه براین واحد فرش رجال زاگرس  نیز با سرمایه‌گذاری 330 میلیاردریال  و اشتغال 50 نفر در شهرک صنعتی بیستون به بهره برداری رسید .

 همچنین بهره برداری و بازید از پروژه های عمرانی شهرکهای صنعتی با  اعتباری بالغ بر ۱7۰میلیارد ریال صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز