خبرگزاری کار ایران

فروش ویژه با تحویل فوری محصولات گروه سایپا

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۰۳۵

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از شرایط فروش استثنایی این گروه خودرو سازی همزمان با آغاز فصل تابستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز، رضا تقوی با بیان مطلب فوق افزود: گروه خودرو سازی سایپا همزمان با شروع فصل تعطیلات و آغاز سفرهای تابستانی و در راستای رضایتمندی و رفاه حال مشتریان محترم اقدام به برقراری شرایط فروش ویژه تحت عنوان جشنواره فروش نقدی محصولات گروه خودروسازی سایپا نموده است.

 وی گفت: در این طرح خودروهای پر طرفدار گروه خودرو سازی سایپا مانند انواع محصولات  تیبا، تیبا2، سراتو، ساینا، آریو و CS35 گنجانده شده که به صورت فوری نقدی با زمان تحویل فوری و پیش فروش نقدی با سود مشارکت مناسب به همراه گارانتی بدنه رایگان به هموطنان عزیز عرضه می شود.

تقوی خاطر نشان کرد: در این طرح خودروهای لوکس برلیانس از محصولات شرکت پارس خودرو به صورت پیش فروش نقدی و اعتباری با سود مشارکت و تسهیلات مناسب  به مشتریان گرامی عرضه می شود.

وی با بیان محدود بودن مدت زمان و تعداد خودروها اظهار داشت: مشتریان محترم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانی www.saipacorp.com   و یا از طریق شبکه نمایندگی ها اقدام به ثبت نام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز