خبرگزاری کار ایران

رئیس کنفدراسیون صادرات در گفت‌وگو با ایلنا:

طیب‌نیا قابلیت کار تیمی را دارد/ تعامل وزیر اقتصاد با صادرکنندگان بسیار مناسب بود

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۸۱۶

لاهوتی گفت: به نظر من طیب نیا یکی از افرادی است که قابلیت کار کردن به صورت تیمی را دارد و می‌تواند در قالب یک تیم اقتصادی قوی به اقتصاد کشور کمک کرد.

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفت‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص عملکرد وزیر اقتصاد دولت یازدهم اظهار داشت: طیب‌نیا یکی از وزیران موفق کابینه روحانی بوده و عملکرد قابل قبولی داشته است. ضمن آنکه تعامل ایشان با بخش خصوصی و صادرکنندگان نیز مناسب بوده است.

محمد لاهوتی ادامه داد: تک رقمی کردن نرخ تورم و سر و سامان دادن به وضعیت بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری که در سال‌های گذشته به صورت قارچ گونه ای افزایش پیدا کرده بود از مهم‌ترین کارهای ایشان در حوزه اقتصاد کلان بوده است.

محمد لاهوتی در رابطه با ادامه وزارت طیب نیا گفت: این که ایشان ابقا شود یا خیر در نهایت به عهده رئیس جمهور است اما از تمام این مسائل مهم‌تر هماهنگی بین اعضای اقتصادی کابینه است افرادی باید این سمت ها را به عهده بگیرند که در سیاست های کلان اقتصادی کشور در یک راستا حرکت کنند و و کمترین تنش ها را با یکدیگر داشته باشند.

وی تصریح کرد: به نظر من طیب نیا یکی از افرادی است که قابلیت کار کردن به صورت تیمی را دارد و می‌تواند در قالب یک تیم اقتصادی قوی به اقتصاد کشور کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز