خبرگزاری کار ایران

سازمان محیط زیست اعلام کرد

مجتمع‌های پتروشیمی پاک از پرداخت مالیات معاف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۱۴۶

مجتمع‌های پتروشیمی در صورتی که آلایندگی خود را کاهش دهند از معافیت‌های مالیاتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سعید متصدی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست درباره بازنگری دستورعمل اجرایی پرداخت عوارض آلایندگی مجتمع های پتروشیمی اظهار کرد: سازمان محیط زیست میزان آلایندگی واحدهای پتروشیمی را براساس دستورعمل تدوین شده اندازه گیری و بررسی کرده و در صورت کاهش آلایندگی واحدها، مجتمع پتروشیمی از پرداخت مالیات معاف می شود.

وی با بیان این که واحدها و مجتمع های پتروشیمی اصولا آلایندگی هایی دارند، گفت: این شرکت‌ها یا باید آلایندگی خود را کاهش دهند و یا مالیات پرداخت کنند که امیدواریم به تدریج شاهد کاهش آلایندگی مجتمع های پتروشیمی و حرکت به سوی تحقق هوای پاک باشیم.

متصدی تصریح کرد: طرح ها و مجتمع های پتروشیمی می توانند با توجه به نوع فعالیت‌هایشان در حمایت از محیط زیست نقش آفرین باشند.

معاون سازمان محیط زیست از آمادگی این سازمان برای گسترش همکاری‌ها با طرح‌ها و مجتمع های پتروشیمی برای صیانت از محیط زیست خبر داد و گفت: هر یک از واحدهای پتروشیمی که برنامه کاهش آلایندگی خود را در یک بازه زمانی مشخص به ما اعلام کند از حمایت و همکاری سازمان محیط زیست برخوردار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز