خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

احتمال افت فشار آب در تابستان / مردم رعایت کنند تا مشکلی نداشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۱۰

پرورش گفت: بر اساس برنامه ریزی افت فشار هم نخواهیم داشت و حتی در پهنه بندی هایمان هم کم کردن فشار تا الان در دستور کار ما نیست مگر اینکه مصرف بسیار بالا برود و مردم رعایت نکنند و ما فشار را کم کنیم.

محمد پرورش مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره احتمال قطعی آب در تابستان سال جاری اظهار داشت: با توجه به بارندگی هایی که داشته ایم در تهران مشکل خاصی نداریم و فقط موضوعی که هست در پیک مصرف ماه های تیر و مرداد و ساعات گرم مردم باید بیشتر رعایت کنند.

وی افزود: ما به لحاظ ظرفیت تامین، انتقال و توزیع آب با وجود سرانه تهران با 320 لیتر در شبانه روز که مصرف بالایی نیز است، مشکلی نداریم اما در هر صورت مردم باید در ساعات پیک و ظهر کارهای غیر ضروری مثل لباس شستن، آبیاری نداشته باشند.

پروروش خاطرنشان کرد: اگر مردم مراقبت نکنند و در زمان پیک مصرف کارهای غیر ضروری را انجام دهند نه اینکه آب نباشد، شبکه جواب گو نیست. ظرفیت شبکه منطقی است و اینگونه نیست که آب کم باشد و لازم باشد که شبکه را توسعه دهیم اما فقط مردم باید رعایت کنند که مشکلی نداشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه قطعی و افت فشار در دستور کار آبفای تهران نیست، تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی افت فشار هم نخواهیم داشت و  حتی در پهنه بندی هایمان هم کم کردن فشار تا الان در دستور کار ما نیست مگر اینکه مصرف بسیار بالا برود و مردم رعایت نکنند و ما فشار را کم کنیم.

مدیر عامل شرکت آبفای تهران گفت: ما در حال حاضر بیشتر از ظرفیت هم به شبکه آب می دهیم و مسئله خاصی وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز