خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

جداسازی مجدد وزارتخانه‌ها برخلاف سیاست‌های نظام است/ ادغام‌ها برای کوچک‌سازی دولت صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۰۶

یک نماینده مجلس گفت: جداسازی مجدد برخی وزارتخانه‌ها برخلاف سیاست های اصلی نظام است و هزینه گزافی را نیز به همراه دارد و بعید به نظر می‌رسد که نمایندگان با این موضوع موافقت کنند.

احمد انارکی محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مورد لایحه دولت در خصوص جداسازی مجدد وزارتخانه‌های ادغام شده اظهار داشت: ادغام وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت،  راه و شهرسازی و ورزش و جوانان بر اساس سیاست کلی نظام و کوچک‌سازی و چابک‌سازی دولت بود که انجام شد اما این که این ادغام‌ها چقدر درست بود و آیا کارشناسی شده بودند یا نه جای سوال دارد.

وی افزود: مسلما آمادگی لازم برای ادغام وزارتخانه‌ها در آن زمان وجود نداشت و این موضوع در کل به بررسی و کارشناسی بیشتری نیاز بود.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: در مورد وزارت صنعت، معدن و تجارت که بحث بازاریابی و صادرات کالا مطرح است، این موضوع مهم است که حوزه صادرات همراه با صنعت باشد اما متاسفانه در این مدت نتوانستیم به رسالت اصلی این ادغام‌ها دست پیدا کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطمئنا برای جداسازی مجدد این وزارتخانه‌ها مرکز پژوهش‌های مجلس و سایر نمایندگان نیز باید نظرات خود را ارائه دهند.

وی افزود: بیشترین مشکل در خصوص این وزارتخانه‌ها موضوع مدیریتی آنها بود که با این ادغام‌ها هیچ تغییری در آنها دیده نشد.

این نماینده مجلس‌گفت: جداسازی مجدد این وزارتخانه‌ها برخلاف سیاست های اصلی نظام است و هزینه گزافی را نیز به همراه دارد و بعید به نظر می‌رسد که نمایندگان با این موضوع موافقت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز