خبرگزاری کار ایران

با دستور توانیر؛

طرح های تشویقی برق در سراسر کشور کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۸۱۵

با دستورتوانیر، فعالیت های سراسری مدیریت مصرف برق که با محوریت ارائه مشوق به مشترکان طراحی شده است، به صورت رسمی کلید خورد.

به گزارش ایلنا، همه ساله با ورود به نیمه دوم خرداد ماه، فعالیت های مدیریت مصرف که 9 ماه برای اجرای آن تلاش شده است، به صورت رسمی آغاز می شود.

برهمین اساس امسال نیز با ورود به نیمه دوم خرداد ماه، فعالیت های مدیریت مصرف برق که اساس آن ارائه مشوق هایی جهت جلب همکاری مشترکان برای کاهش مصرف برق است، با دستور و هماهنگی شرکت توانیر کلید خورد.

این طرح ها که به صورت هدفمند تدوین شده است، مربوط به همه مشترکان به جز مشترکان خانگی و روشنایی معابر است.

ذخیره عملیاتی، طرح تعطیلات و تعمیرات، استفاده از مولدهای خودتامین، سه طرحی است که توسط شرکت توانیر و با همکاری شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق سراسرکشور تدوین و اجرا می شود.

در بخش کشاورزی نیز برنامه ویژه ای برای کاهش بار مصرفی در نظر گرفته شده است که براساس آن کشاورزان می توانند از طریق هماهنگی با شرکت های توزیع برق استان خود، در 4 ساعت پیک مصرف، موتور آب خود را خاموش نمایند که در این صورت می توانند از20 ساعت برق رایگان در سایر اوقات شبانه روز استفاده کنند.

در برنامه کاهش بار برنامه ریزی شده اداری و سایر مصارف نیز، مشترکان دیماندی و اداری با کاهش حداقل10 درصدی مصرف برق مشمول دریافت پاداش همکاری می شوند.

این گزارش می افزاید: ویژگی مشترک همه این طرح ها، تشویق محور و اختیاری بودن آنهاست به گونه ای که مشترکان برای همکاری با برق ترغیب شوند.

خاطرنشان می سازد که اجرای این طرح ها به صورت سراسری، همه ساله از نیمه خرداد ماه به صورت رسمی آغاز و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد، که البته تنها در یک مورد، طول دوره همکاری برای مشترکان اداری و دیماندی، از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه تعریف شده است.

این گزارش حاکی از آن است که در حال حاضر بیش از 5 هزار واحد صنعتی به صورت اختیاری با صنعت برق همکاری می کنند. در نتیجه این همکاری ها، مشترکان از تخفیفات بسیار مناسبی در بهای برق مصرفی برخوردار می شوند که در نهایت کاهش هزینه تمام شده در تولید و نیز اشتغالزایی را نیز به دنبال دارد.

مشترکان می توانند جهت آگاهی از جزئیات این طرح ها، به سایت  اینترنتی مدیریت مصرف شرکت توانیر به آدرس (http://www.tavanir.org.ir/dm/dmmodiryatmasarf/index.php?active=5) و  یا پایگاه اینترنتی شرکت های برق منطقه ای و توزیع در سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز