خبرگزاری کار ایران

خودرو تندر ایران خودرو به سطح کیفی 4 ستاره رسید

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۵۸۰

بر اساس گزارش ارزشیابی خودرو مرتبط با اردیبهشت ماه سال جاری که توسط شرکت بازررسی و استاندارد ایران منتشر شده، تندر اتوماتیک ایران خودرو با ارتقاء سطح کیفی به رده چهارستاره کیفی رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس، در همین ماه،‌ گروه صنعتی ایران خودرو در ارزشیابی شرکت رنو، موسوم به آدیت جامع 00611 در بین کارخانه های تولیدکننده محصولات رنو در منطقه ،‌ موفق به کسب نشان برتر و درخشان سبز شد.

برمبنای این گزارش، شرکت ایران خودرو با ارائه طرح فیس لیفت تندر ، موسوم به تندرپلاس، رویکردی مستمر و همه جانبه ایی را در استمرار مسیر ارتقاء کیفیت محصولات در پیش گرفته است.

این گزارش می افزاید، بر اساس نقشه راه ترسیم شده برای ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی ایران خودرو، همه محصولات این شرکت دارای برنامه مشخصی برای کسب ستاره های کیفی هستند که در فروردین ماه سال جاری نیز، خودرو سورن ایران خودرو با کسب یک ستاره کیفی به رده دو ستاره رسید. در سال جاری ایران خودرو موفق شده در هر ماه یک ستاره کیفی به سبد ستاره های خود بیافزاید.

کسب این نتایج مرهون اقدامات مشترک و نظام یافته کلیه واحدهای سازمانی ایران خودرو است. واحدهای  زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو از حوزه تامین تا خدمات پس از فروش به طور یکپارچه و هماهنگ،  پروژه های بهبود کیفیت را در راستای کیفی سازی محصولات و ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان،  با  تمرکز  بر نظر مشتریان در سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز