خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد خبر داد:

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در محمود آباد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۵۶

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از ممنوعیت و جلوگیری ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و تخریب این سازه‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اظهار کرد: متخلفان در روستای معلم کلا و چاکسر در بخش سرخ‌رود این مقدار زمین را تفکیک کرده و در یک مورد هم بنای غیرمجاز در آن ساختند. 

وی افزود: در روستای معلم کلا افراد متخلف اقدام به تفکیک 37 هزار و 500 مترمربع زمین کشاورزی و دیوار کشی یکصد متر مربع از آن کردند که با حضور اکیپ اجرای حکم قضایی، زمین‌های تفکیک شده به حالت اولیه برگشته و دیوار ساخته شده هم تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد خاطر نشان کرد: در روستای چاکسر هم 20 هزار متر مربع زمین کشاورزی به قصد کاربری غیرمجاز تفکیک شده بود که با حکم قضائی به حالت اولیه بازگردانده شده است .

وی تصریح کرد: احکام قضایی اجرا شده مستند به تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ اراضی زراعی و باغ ها بوده که با همراهی اکیپی متشکل از نماینده دادستان، کارشناس بنیاد مسکن و نماینده جهاد کشاورزی به اجرا در آمد . 

صادقی در پایان عنوان کرد: طبق قانون هرگونه جداسازی زمین‌های کشاورزی و باغی با هدف ساخت و ساز در آن‌ها بدون اخذ مجوز قانونی از سوی مراجع ذیصلاح ممنوع است .

 
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز