خبرگزاری کار ایران

امضای قراردادساخت لوله CRAبین ایران و اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۶۴

جان نثاری با اشاره به اینکه قرارداد ساخت رزوه به ارزش 150 میلیون یورو بین دو شرکت منعقد شده گفت: بخشی از این سرمایه ‌گذاری از سوی فولاد و بخشی نیز از سوی توباچک است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، جان نثاری مدیر عامل شرکت فولاد اصفهان در مراسم امضای قرارداد ساخت داخل لوله‌های مغزی CRA همراه با انتقال فنی و فناوری ساخت بین شرکت توباچک اسپانیا و فولاد اصفهان اظهار داشت: فولاد اصفهان توانمندی بالفعل و بالقوه ساخت تجهیزات سرچاهی و درون چاهی و تولید انبوه لوله را دارد و در ساخت کالاهای مورد نیاز صنایع نیروگاهی و نفت و گاز شناخته شده است.

وی افزود: ساخت لوله‌های CRAدر چند سال گذشته در برنامه ما قرار گرفت و کار فنی و مهندسی پیچیده‌ای را در دستور کار قرار دادیم و زمانی که وزارت نفت ساخت 10 قلم کالا را اعلام کرد ما این پروژه را در دستور کار خود قرار دادیم.

جان‌نثاری تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌های خارجی توانمند از شرکت‌های داخلی بازدید کردند که در نهایت فولاد اصفهان انتخاب شد و توباچک نیز در زمینه ساخت این نوع از لوله جزء اولین هاست و برند خوبی محسوب می‌شود. بنابراین ما نیز آمادگی خود را برای مشارکت در ساخت با این شرکت اعلام کردیم.

وی تاکید کرد: طی یک سال گذشته مسیری انتخاب شد که بهترین‌ها ماندگار شوند این پروژه نیز توافقی است که ماندگار خواهد بود و در این راستا سرمایه‌گذاری مشترک انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت رزوه به ارزش 150 میلیون یورو بین دو شرکت منعقد شده گفت: بخشی از این سرمایه ‌گذاری از سوی فولاد و بخشی نیز از سوی توباچک است.

مدیرعامل فولاد اصفهان با اشاره به اینکه ساخت این نوع لوله از جمله صنایع هایتک است افزود: با این برنامه‌ریزی انتقال دانش فنی به ایران صورت می‌گیرد و تمامی مراحل ساخت نیز توسط بازرسی وزارت نفت نظارت و از سوی دانشگاه‌ها نیز و کنترل می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز