خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌‌وگو با ایلنا:

راه‌اندازی سامانه مسکن از سوی قالیباف قانونی نیست/مردم مراقب باشند/عده‌ای برای اموال مردم کیسه دوخته‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۴۴۰

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم مراقب باشند به طورقطع این سایت نمی‌تواند قانونی باشد و گویا عده‌ای برای اموال مردم کیسه دوخته‌اند.

حامد مظاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره راه‌اندازی سامانه مسکن از سوی قالیباف اظهار داشت: به طور قطع این سایت قانونی نیست و قطعه‌ای جدید از پوپولیست ایرانی است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد برخی قصد دخالت در اموال مردم را دارد و این عین تشویش اذهان عمومی است.

معاون مسکن و امور ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مشخص نیست این سایت از چه بانک اطلاعات مسکنی استفاده می‌کند و واحدهایی را که به مردم پیشنهاد می‌دهد برای چه کسی است؟ ادامه داد: مردم مراقب باشند به طورقطع این سایت نمی‌تواند قانونی باشد و گویا عده‌ای برای اموال مردم کیسه دوخته‌اند.

مظاهریان افزود: سایت مسکن که گفته می شود از سوی قالیباف راه‌اندازی شده است نه توجیه قانونی دارد و نه توجیه برنامه‌ای.

وی تاکید کرد: این ادامه سیاست‌های پوپولیستی برخی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و توجیح عقلی نمی‌تواند داشته باشد.

سابقه شهردار تهران در دادن مسکن به کارکنان شهرداری را در ایلنا بخوانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز