خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

رشد ۲۸ برابری اپلیکیشن‌های ایرانی در دولت تدبیر و امید + فیلم

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۷۳

تعداد اپلیکیشن‌های بومی در کافه بازار از ابتدای دولت تدبیر و امید تا به امروز 28 برابر رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی بزرگترین فروشگاه دانلود نرم افزار افزارهای اندروید در ایران یعنی کافه بازار، تعداد اپلیکیشن‌های اندرویدی بومی و ساخت ایران رشد ۲۸ برابری داشته است.

در واقع تعداد اپلیکشن ‌های اندرویدی ایرانی از ۴۲۰۸ عدد در ابتدای دولت تدبیر و امید تا به امروز به بیش از ۱۲۰۰۰۰ نرم افزار بومی افزایش پیدا کرده است. رشد در بحث نرم افزارهای تلفن همراه باعث بومی سازی گسترده و کوتاه شدن دست بسیاری از اپ‌ها و مخصوصا بازی‌ها از موبابل‌های کاربران ایرانی و در نهایت مطرح شدن نام ایران به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین کشورهای تولید کننده اپلیکشن ‌های موبایلی شده است.

یک کارشناس تجارت الکترونیک در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: دولت تدبیر و امید با ایجاد زیر ساخت‌های گسترده در بحث اینترنت٬ حمایت ویژه از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها و همچنین حمایت مالی و تسهیلات کوچک اما گره گشا توانسته است تا علاوه بر اشتغالزایی به صورت گسترده٬ بازار بزرگ و تجاری خوبی را برای توسعه دهندگان نرم افزار و به خصوص نرم افزارهای تلفن همراه ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز