خبرگزاری کار ایران

وزارت ارتباطات:

فیلترینگ مکالمه صوتی تلگرام به دستور مقامات قضایی بود و نفع اپراتورها در میان نبوده است/ رسانه ملی در پخش سخنان وزیر دقت کند!

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۲۶۴

وزارت ارتباطات نسبت به پخش سخنان وزیر ارتباطات در خصوص قطع تماس صوتی تلگرام از رسانه ملی، واکنش نشان داد و با انتشار اطلاعیه ای بر عدم رعایت اخلاق حرفه ای در رسانه ملی تاکید کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات در اطلاعیه ای اعلام کرد: متاسفانه بخش خبری ۲۰:۳۰ در گزارش  روز گذشته (۲۹ اردیبهشت ماه) با تقطیع و پخش گزینشی سخنان وزیر ارتباطات، سعی در القاء این موضوع کرده است که قطع تماس صوتی تلگرام به جهت حفظ منافع اپراتورها بوده است.

در حالی که پس از سوال خبرنگاران در خصوص بسته شدن تماس صوتی تلگرام و پاسخ وزیر ارتباطات، مبنی بر بسته شدن تماس صوتی تلگرام با حکم دستگاه قضایی، خبرنگار صدا و سیما سوال دیگری از وزیر ارتباطات در خصوص شکایت تلگرام از اپراتورهای ایرانی مطرح می کند و پاسخ دکتر واعظی هم حمایت از اپراتورهای داخلی در خصوص شکایت احتمالی تلگرام است که وظیفه هر مسئول ایرانی است.

اما متأسفانه رسانه ملی در اقدامی غیراخلاقی این پاسخ را با پاسخ سوال در مورد بسته شدن تماس صوتی تلگرام مونتاژ و پخش کرده است که نشان از عدم رعایت اصول اولیه اخلاق حرفه ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز