خبرگزاری کار ایران

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری :

استارتاپ‌ها ساختار سنتی اقتصادی را به لرزه در می‌آورند/ ضرورت اصلاح قوانین برای حضور شرکت‌های دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۴۴

سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه از پتانسیل‌های موجود در شرکت‌های جدید از جمله استارتاپ‌ها می‌توانیم به نفع اقتصاد کشور استفاده کنیم گفت: به زودی شاهد آن خواهیم بود که استارتاپ‌ها ساختار سنتی اقتصاد را به لرزه در می‌آورند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سورنا ستاری در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس با اشاره به حضور استارتاپ‌ها در این نمایشگاه اظهار داشت: موضوع مهم این است که این شرکت‌ها توانستند بر مشکلات خود غلبه کنند و مشکلات مالی خود را با توان خود رفع کنند.

وی ادامه داد: در دوره‌ای این شرکت‌ها کاملاً ناشناخته بودند اما امروز می‌بینیم که جایگاه خود را در بازار مالی ارتقاء داده‌اند و به زودی شاهد آن خواهیم بود که بر موسسات مالی کشور غلبه می‌کنند.

وی با اشاره به جوانگرایی در این شرکت‌ها اظهار داشت: همین جوانگرایی باعث پیشرفت استارتاپ‌ها شده است ومی‌توانیم از این پتانسیل در اقتصاد کشورمان استفاده کنیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود که استارتاپ‌ها ساختار سنتی را به لرزه در می آورند گفت: وظیفه ما این است که محیط مناسب کسب و کار برای این شرکت‌ها فراهم کنیم و تامین مالی آنها را اصلاح کنیم.

وی تاکید کرد: این شرکت‌ها نمی‌توانند از طریق سیستم وام‌دهی شکل بگیرند البته برای فعالیت این شرکت‌ها هنوز با خلاءهای قانونی مواجه هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز