خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت خبرداد:

رشد 19 درصدی انعقاد قرارداد سرمایه گذاری جدید در شهرک‌های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۸۹۲

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران با اشاره به رشد 19 درصدی انعقاد قراردادسرمایه گذاری جدید در شهرکها ونواحی صنعتی اعلام‌کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و بهبود وضعیت تولید واشتغال وهمچنین مصوبات هیات دولت ، اختیارات سازمان به شرکت های استانی تفویض شد.

به گزارش ایلنا، علی یزدانی در بازدید از شهرک‌های صنعتی مازندران این تصمیم را در جهت بهبود فضای کسب وکار ، کاهش بروکراسی اداری وایجاد روحیه امید در بین تولیدکنندگان وصنعتگران  توصیف  و تصریح کرد: براساس مصوبه هیات وزیران  اختیارات  ویژه ای  نظیر  اعطای مشوقات ، استمهال بدهی ها ، ضوابط ساخت وساز ، صدور وتمدید مجوزهای شهرکهای غیر دولتی ، توسعه نواحی روستایی و... به   شرکت های استانی  واگذار شد.

یزدانی در ادامه با اشاره به انعقاد 4031 قرارداد سرمایه گذاری جدید در سال ۹۵در شهرکها ونواحی صنعتی خاطرنشان کرد: این اقدام درحالی صورت پذیرفته که با تمام موانع دربخش تولید 19  درصدنسبت به سال ۹۴ رشد داشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان به اینکه در سال ۹۵ بیش از ۲۷3 شهرک وناحیه صنعتی کشور مورد بازدید قرارگرفت ، به اقدمات مناسب دولت تدبیر وامید در جهت افزایش تولید وایجاد اشتغال در شهرکها  ونواحی صنعتی اشاره کرد و افزود: در دولت یازدهم حدود 9 هزار واحد صنعتی در کشوربه بهره برداری رسیدکه با راه اندازی این واحدهای تولیدی وصنعتی برای بیش از 147 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

یزدانی در ادامه خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی وصنعتی با دغدغه هایی در بخش مالیات ،تامین اجتماعی ،سرمایه در گردش ونقدینگی و... مواجه می باشندکه با همکاری وهمراهی دستگاههای اجرایی موانع تولید برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز