خبرگزاری کار ایران

سبحانی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

مزایده ۵ شرکت دولتی در روز ۲۷ فروردین روی میز فروش

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۰۴۴

سهام ۵ شرکت دولتی به ارزش ۱۳ هزار و ۶۹۰ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال از سوی سازمان خصوصی سازی در روز ۲۷ فروردین ماه روی میز فروش می رود.

جعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد انجام مزایده سازمان خصوصی سازی تا پایان فروردین ماه ۹۶ اظهار داشت: سهام ۵ شرکت دولتی به ارزش ۱۳ هزار و ۶۹۰ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال از سوی سازمان خصوصی سازی در روز ۲۷ فروردین ماه روی میز فروش می رود.

وی افزود: بلوک ۱۰۰ درصدی سهام شرکت مجتمع صنعتی اسفراین شامل یک میلیارد و ۳۵۸ میلیون سهم به ارزش پایه هر سهم ۶۳۹۴ ریال و ارزش کل پایه ۸ هزار و ۶۸۳ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال به صورت ده درصد نقد و اقساط هشت ساله است.

سبحانی تصریح کرد:همچنین بلوک ۱۰۰ درصدی سهام شرکت لوله گستر اسفراین شامل یک میلیارد و ۸۰۸ میلیون و ۵۹۲ هزار سهم به ارزش پایه هر سهم ۱۲۹۸ ریال و ارزش کل پایه ۲ هزار و ۳۴۷ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال است که ده درصد نقد و با اقساط هشت ساله خواهد بود.

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: بلوک ۴۰ درصدی سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس شامل ۱۳۰ میلیون و ۱۳۶ هزار سهم به ارزش پایه هر سهم ۱۶ هزار و ۴۹۴ ریال و ارزش کل پایه ۲ هزار و ۱۴۶ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال به صورت ده درصد نقد و اقساط شش ساله است.

 وی افزود: بلوک ۴۳.۵۲ درصدی سهام شرکت بین المللی مهندسی ایران(ایرایتک) شامل ۷ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۶۰۰ سهم به ارزش پایه هر سهم ۵۸ هزار و ۳۵۳ ریال و ارزش کل پایه ۴۵۷ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال به صورت بیست درصد نقد و به مدت پنج ساله اقساط آن خواهد بود.

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی خاطر نشان کرد:همچنین  بلوک ۹۴.۹۶ درصدی سهام شرکت ماشین سازی لرستان شامل ۱۲۹ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۱۸۲ سهم به ارزش پایه هر سهم ۴۳۶ ریال و ارزش کل پایه ۵۶ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال سی درصد نقد و با اقساط دو ساله در این روز روی میز مزایده می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز