خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در محور آمل - تهران / بارش برف و باران در راه های کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۵۸۶

مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیک در محور آمل - تهران را «سنگین» و در محور چالوس - کرج «نیمه سنگین» اعلام کرد و از بارش باران و برف در بیشتر راه های کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی این مرکز، ترافیک در محور آمل - تهران در محدوده پارک جنگلی آمال و نارنجستان سنگین گزارش شده است.

در جاده چالوس - کرج نیز وضعیت ترافیک به دلیل حجم بالای بازگشت مسافران نوروزی نیمه سنگین بوده ولی در سایر محورهای اصلی کشور ترافیک عادی و روان است.

مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام بارش برف و باران در محورهای آذربایجان شرقی، البرز، اردبیل و مازندران، از بارش باران در برخی محورهای استان های اصفهان، تهران، خراسان شمالی، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، گلستان و گیلان خبر داد.

همچنین در گردنه اسدی و امین الله خراسان شمالی پدیده مه گرفتگی و در محور کندوان بارش برف گزارش شده است.

بر اساس اعلام این مرکز، در دو مسیر اصلی امیدیه - بند دیلم در استان خوزستان و استهبان - نی ریز در استان فارس به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

بر اساس اخطارهای هواشناسی نیز از دیروز (جمعه) بارش برف و باران در استان های اردبیل و جاده های کوهستانی شمال آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، البرز، تهران، گیلان، مازندران و قزوین آغاز شده است.

این مرکز با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر عمومی در استان های کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، لرستان، شمال ایلام و شمال خوزستان، از هموطنان خواست تا در هنگام سفر تجهیزات ایمنی کافی به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز