خبرگزاری کار ایران

با حضور روحانی؛

دو واحد تولیدی فیبر خام در شهرک صنعتی سفیدرود افتتاح شد/ اشتغال‌زایی ۶۰۰ نفری جوانان استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۴۳۴

دو واحد صنعتی بزرگ تولید چوب و ورق‌آلات ام‌دی‌اف و اچ دی‌اف با حضور حسن روحانی رییس جمهور، روز پنج‌شنبه در شهرک صنعتی سفیدرود در استان گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، این طرح‌های صنعتی با تلاش‌های دولت تدبیر و امید و در راستای تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری درباره سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی، با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و اشتغال‌زایی، ۶۰۰ نفری افتتاح شد.

مجتمع آرین تخته و آرین مریم دو واحد صنعتی هستند که با حضور رییس جمهور افتتاح شد. این دو واحد ۴۵۰ هزار متر مکعبی قادر به تولید ورق‌های ام‌دی‌اف، اچ دی‌اف، فیبر خام و روکش هستند.

کارخانه تولید ام‌دی‌اف آرین تخته به عنوان بزرگترین تولید کننده امی‌دی‌اف و اچ دی‌اف در کشور با بهره‌گیری از خلاقیت مدیران و جوانان ایرانی و همچنین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید تخته‌های فشرده چوبی فعالیت می‌کند.

فاز اول کارخانه با ظرفیت سالانه ۲۵۰ هزار متر مکعب تولید ام‌دی‌اف و اچ‌‌دی‌اف می‌تواند بخش بزرگی از نیاز داخلی کشور را تأمین کند.

کارخانه ام‌دی‌اف آرین مریم نیز بر مبنای بهره‌گیری از فناوری روز دنیا و تخصص و تجربه نیروهای توانمند بومی کشور، جهت تأمین نیاز کشور به تخته‌های فشرده چوبی طراحی شده است.

فاز اول این کارخانه با ظرفیت سالانه ۲۰۰ هزار متر مکعب تولید ام‌دی‌اف و اچ‌دی‌اف به منظور عرضه محصولی با کیفیت استاندارد به بازار، بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز