خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی مسکن مهر پردیس در سه سال گذشته/ ۲۶ هزار واحد دیگر قبل از پایان دولت تحویل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۲۶

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی مجموعه مسکن مهر در کل کشور 93 درصد است، گفت: در حالی که مسکن مهر پردیس را از دولت قبل با پیشرفت فیزیکی 35 درصدی تحویل گرفتیم امروز شاهد پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصدی در این سایت هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محسن نریمان در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح 120 هزار واحد مسکن مهر پردیس گفت: تا 8 ماه گذشته در محله سهند و سبلان فاز 8 پردیس هیچ امکانات زیربنایی و زیرساختی وجود نداشت اما در این بازه زمانی توانستیم آب، برق، گاز را به تمامی هزار واحد مسکونی این فاز برسانیم.

وی ادامه داد:‌ از این طرح به طور مرتب در مسکن مهر پردیس افتتاح خواهیم داشت، گفت:‌ زیرساخت‌های این واحدها با تعامل سایر نهادها و وزارتخانه‌ها در حال تامین و تکمیل است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که پیگیر ارائه وام افزایش یافته از 30 به 40 میلیون به متقاضیان مسکن مهر پردیس هستیم ، گفت: وعده ریاست جمهوری درباره اتمام پروژه‌های مسکن مهر شهرهای جدید محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: روز گذشته جشن اختتامیه مسکن مهر در شهر جدید اندیشه را برگزار کردیم همچنین 7 هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد به متقاضیان تحویل داده شد و در این سایت 6500 واحد دیگر باقیمانده است که تا اتمام دولت یازدهم به افتتاح خواهد رسید.

نریمان با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه مسکن مهر در کشور مسکن مهر پردیس است، گفت:‌ این پروژه در اواخر دولت دهم کلنگ‌زنی شد و بیش از 80 هزار واحد دارد که در تلاش هستیم واحدهای بلامنازع آن را هر چه زودتر تحویل متقاضیان بدهیم.

معاون زویر راه و شهرسازی تاکید کرد: خوشبختانه در طول سه سال گذشته بین متقاضیان و پیمانکاران اعتمادسازی شده است که این می‌تواند موجب تسریع ساخت مابقی واحدها شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: در سه ماه اول سال آینده 2500 واحد مسکن مهر پردیس به افتتاح می‌رسد. 26 هزار واحد مسکن مهر در پردیس در مرحله نازک‌کاری قرار دارد که از محل اسناد خزانه اسلامی و کمک‌های مستقیم دولت می‌توانیم این 26 هزار واحد را قبل از اتمام دولت یازدهم به دست متقاضیان برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن مهر پردیس را با پیشرفت فیزیکی 35 درصدی از دولت قبل تحویل گرفتیم گفت: امروز پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پردیس به بیش از 80 درصد رسیده است و در طول سه سال گذشته توانستیم بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه داشته باشیم.

نریمان ادامه داد: در حال حاضر مجموعه مسکن مهر در کل کشور 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به طور قطع تمام این پروژه‌ها به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز