خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد خبر داد:

آخرین جزئیات از نحوه دریافت صورتحساب سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۲۶

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: از امروز صورت حساب بیش از ٤٩ میلیون نفر در سامانه سهام عدالت آماده ارائه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و معاون وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از ساماندهی طرح سهام عدالت که با حضور إسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و وزیر اقتصاد برگزار شد با اشاره به پایان بلاتکلیفی ٥٠ میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت گفت: در این مراسم مردم از سراسر کشور حضور دارند تا در مورد سهام عدالت اطلاعات جدیدی را کسب کنند.

 وی گفت: طی یازده سال گذشته همه مسئولین تنها قول و وعده دادند اما از امروز تکلیف سهام عدالت مردم  مشخص می‌شود.

وی افزود: از امروز صورت حساب بیش از ٤٩ میلیون نفر در سامانه سهام عدالت آماده ارائه است.

وی افزود: آزادسازی سهام عدالت به معنای خرید و فروش آن است؛ در حالیکه هنوز راهکار مصوبی در این رابطه وجود ندارد ولی پیشنهادات تهیه و آماده شده است و باید شرکتهای واسط که همان صندوق ها هستند تعیین تکلیف شود.

به گفته پوری حسینی، نحوه حضور افراد در مجامع و صندوقها، در حال تعیین تکلیف است و امروز نمی‌توانیم ورقه سهم بدهیم؛ پس فعلا خرید و فروش آزاد نیست. اما مردم از سود سهم برخوردار می شوند.

پوری حسینی گفت: در مورد این که چگونه می‌توان ٤٩ میلیون نفر را وارد بازار سهام کرد همچنان در ابهاماتی وجود دارد اما راهکارهایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از امروز هر کس وارد سامانه سهام عدالت شود ورقه صورت حسابش آماده است و به وی گفته می‌شود که شما دارای فلان مقدار سهم هستید.

پوری حسینی تصریح کرد: برای دو دهک اول همه یک میلیون تومان صورت حساب لحاظ شده و سود آن از امروز آماده است اما بقیه افراد باید تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه در صددیم تا پایان سال ٩٦ سود از سهام عدالت دریافت شودافزود: از امروز افرادی که آخرین عدد کد ملی‌شان به ٧ ختم می‌شود می‌توانند برای دریافت صورتحساب خود به سامانه مراجعه کنند.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: پس از ٢٦ اسفند مردم می‌توانند بدون در نظر گرفتن عدد آخر کد ملی برای دریافت صورت حساب به سامانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز