خبرگزاری کار ایران

حضور ۷ کشور خارجی در نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۵۳

دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر با اشاره به اینکه این دوره از نمایشگاه با حضور بیش از ۸۹ شرکت داخلی و خارجی در حال برگزاری است، گفت: در این رویداد بین المللی شاهد حضور شرکت‌های از کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آلمان، کره جنوبی، یونان و چین هستیم.

به‌گزارش ایلنا، کیومرث جلیلیان با اشاره به آغاز نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، صرفه‌جویی و بهره‌وری انرژی در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران، عنوان کرد: این رویداد بین‌المللی از ۶ اسفندماه سال جاری به مدت سه روز برگزار می‌شود که امیدواریم بتواند در راستای اهداف توسعه منابع انرژی در ایران قدم‌های خوبی را بردارد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از نمایشگاه با حضور بیش از ۸۹ شرکت داخلی و خارجی در حال برگزاری است، تصریح کرد: در نهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر شاهد حضور شرکت‌های از کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آلمان، کره جنوبی، یونان و چین هستیم.

دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، افزود: در این دوره از نمایشگاه برای نخستین بار کشورهای آلمان و ایتالیا نیز به صورت پاویونی با چند شرکت در محل برگزاری این رویداد بین المللی حضور پیدا کرده‌اند.

جلیلیان محتوای این دوره از نمایشگاه را متفاوت با سایر ادوار برگزاری آن دانست و گفت: این مهم حاکی از توسعه و بها دادن هر چه بیشتر به این نمایشگاه بین المللی است که امیدواریم در سال‌های آینده به دستاوردهای خوبی در این نمایشگاه دست پیدا کنیم.

دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر هدف اصلی این نمایشگاه را توسعه استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر برشمرد و افزود: در تلاشیم تا هر چه کمتر به سمت استفاده از سوخت‌های فسیلی برویم و شاهد جایگزینی انرژی‌های پاک در مصارف مختلف و توسعه صنایع کشور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از سوی وزارت نیرو و با همکاری سازمان انرژی‌های نو ایران، سازمان بهینه سازی انرژی ایران و کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این دوره از نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، دو کارگاه آموزش هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه با عنوان‌های "دوران گذار توسعه انرژی‌های نو در اروپا: درس‌های مهمی برای یادگیری " و "آیا BECCS (هیبرید سوخت‌های زیست توده و تکنولوژی جداسازی و استخراج کربن) می‌تواند راه حل پایداری برای مقابله با تغییر اقلیم باشد؟" برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز