خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بورس کالا در گفت‌وگو با ایلنا:

دلیل مخالفت با عرضه پتروشیمی‌ها در بورس کالا اعلام شود/ صحیح نیست کسی که در تولید دست بالا را دارد، بر معاملات حاکم باشد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۵۱

مدیرعامل بورس کالا گفت: این که هر کس چه در سمت مصرف و چه در سمت تولید، دست بالا را دارد، حاکم بر معاملات باشد، صحیح نیست. زیرا محصولات پتروشیمی، استراتژیک و تولید شده از ثروت ملی هستند و بر زندگی همه مردم اثر گذارند. لذا طبیعی است که آحاد مردم تقاضا داشته باشند که در فضای شفاف معامله شوند و همه بدانند که این محصولات جذب تولید و صنایع پایین دستی می شوند یا خیر؟

حامد سلطانی‌نژاد، مدیر عامل بورس کالای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره مخالفت وزیر صنعت، معدن و تجارت با عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا اظهار داشت: طبق آخرین اخباری من از آن مطلع هستم آقای نعمت زاده سرانجام موافقت کرده که محصولات پتروشیمی در بورس کالا عرضه شود. 

وی افزود: اکنون همه  به این جمع بندی رسیده‌اند که باید به شفافیت احترام بگذاریم و فضایی فراهم شود که طرفین معامله احساس امنیت داشته باشند. 

سلطانی نژاد خاطرنشان کرد: این که هر کس چه در سمت مصرف و چه در سمت تولید، دست بالا را دارد، حاکم بر معاملات باشد، صحیح نیست. زیرا محصولات پتروشیمی، استراتژیک و تولید شده از ثروت ملی هستند و بر زندگی همه مردم اثر گذارند. لذا طبیعی است که آحاد مردم تقاضا داشته باشند که در فضای شفاف معامله  شوند و همه بدانند که این محصولات جذب تولید و صنایع پایین دستی می شوند یا خیر؟

وی تاکید کرد: نعمت زاده باید دلیل مخالفت خود را بیشتر توضیح دهد و ما نیز در این رابطه از وی دعوت کردیم که موضوع را تبیین و تشریح کند تا فضا تلطیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز