خبرگزاری کار ایران

حضور مدیرعامل توانیر در اهواز؛

ادامه روند شستشوی شبکه فوق توزیع خوزستان با 37 گروه عملیاتی

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۲۱

با بسیج گروه‌های عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و دیگر شرکت‌های تابع وزارت نیرو از سراسر کشور بزرگ‌ترین مانور عملیاتی مقابله با اثرات ریزگردها بر شبکه انتقال و فوق توزیع برق خوزستان در حال انجام است.

 به‌گزارش ایلنا، با توجه به اهمیت حفظ و افزایش پایداری شبکه، تأمین برق مطمئن و پایدار و پیشگیری از وقوع و یا تکرار بحران بی برقی در استان، 37 گروه عملیاتی و تعمیراتی از خوزستان ودیگر استان‌های سراسر کشور شامل اصفهان، تهران، آذربایجان، مازندران، فارس، هرمزگان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، سیستان و بلوچستان و... با بسیج تمامی امکانات به طور شبانه‌روزی در حال رفع پیامدهای ناشی از شرایط بی سابقه آب وهوایی بر شبکه انتقال وفوق توزیع خوزستان و شستشوی تجهیزات این شبکه هستند.

براساس این گزارش، "آرش کردی" مدیرعامل شرکت توانیر نیز در ادامه پیگیری و اطمینان از انجام کارها مطابق برنامه زمان بندی طرح ضربتی امروز با حضور در اهواز ابتدا درجلسه ای که پیرامون بررسی شیوه‌های مختلف افزایش پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان با استفاده از روش‌های مختلف شستشو و پاکسازی، تعویض تجهیزات شبکه برق ازجمله مقره ها و نیز استفاده از RTV و... باحضور مدیرعامل ومسوولان فنی شرکت برق منطقه ای خوزستان و شرکت‌های توزیع برق خوزستان و اهواز تشکیل شده بود، شرکت یافت.

سپس از نزدیک به بازدید از روند اجرایی بزرگ‌ترین مانور عملیاتی مقابله با اثرات ریزگردها و میزان پیشرفت کارها در جریان آخرین کارهای انجام شده قرار گرفت و در این زمینه دستورهای لازم را در این راستا صادر کرد.

شرکت برق منطقه ای خوزستان همواره تلاش می‌کند تا ضریب آمادگی و اطمینان شبکه برق را افزایش داده و از هرگونه خاموشی ناخواسته احتمالی جلوگیری نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز