خبرگزاری کار ایران

عرضه‌ فرآورده‌های پتروشیمی در رینگ داخلی بورس انرژی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۷۱

از نکات حائز اهمیت معاملات روز دوشنبه، 2 اسفند ماه 95، می‌توان به عرضه و معامله 4 میلیون و 400 هزار لیتر حلال 402 پالایشگاه‌های مختلف در رینگ داخلی بازار فیزیکی اشاره کرد به نحوی که قریب به 60 میلیارد ریال ارزش معاملاتی برای این عرضه‌ها به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا؛ در جریان معاملات روز دوشنبه (2 اسفند 95)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال 402، حلال 404 و حلال 410 پالایش نفت شیراز، آیزوفید، آیزوریسایکل و حلال 402 پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل، حلال 402، نفتای سنگین و سبک پالایش نفت تهران در رینگ داخلی و گاز مایع خام پالایش گاز ایلام در رینگ بین‌الملل عرضه شدند.

کل معاملات صورت گرفته در عرضه‌های یاد شده و عرضه‌های مازاد معادل 16 هزار و 430 تن به ارزش بیش از 248 میلیارد و 662 میلیون ریال بود.

در جریان معاملات امروز، سه شنبه 3 اسفند ماه، بازار فیزیکی بورس انرژی ایران میزبان عرضه‌ محصولات پتروشیمی در رینگ داخلی خود خواهد بود.

در جلسه معاملاتی جاری کالاهای برش سنگین پتروشیمی شازند و تبریز، متانول پتروشیمی شیراز و فن‌آوران، پنتان پلاس پتروشیمی پارس، برش سه کربنه و سنگینتر شرکت پلیمر آریاساسول، سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز، آیزروریسایکل پالایش نفت شیراز و حلال 410 پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی بازار فیزیکی عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز