خبرگزاری کار ایران

توزیع ۹۵ میلیون لیتر سوخت بین بهره‌برداران بخش کشاورزی کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۳۱

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد : بیش از ۹۵ میلیون و ۶۰۰هزار لیتر سوخت در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی کردستان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، فریدون یاسمی در دهمین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که با حضور مدیران و کارشناسان ادارت عضو و جهاد کشاورزی در پخش منطقه کردستان تشکیل شد، اظهار کرد: سهمیه سوخت یارانه‌ای براساس مصوبه دولت و پارامترهای تدوین شده‌ای در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی به استان‌ها اختصاص داده می‌شود.

یاسمی با اشاره به اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی که توسط کارشناسان این منطقه در سطح روستاهای استان انجام شده، افزود : با اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی در استان کردستان و حذف ۲۵۰۸ دستگاه تراکتور صرفه جویی هفت میلیون و ۹۳۸ هزار لیتر نفتگاز( سالیانه ) را در پی داشته است .

وی افزود : تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از رسالت های این شرکت است که خوشبختانه با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

یاسمی از توزیع بیش از ۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت در بخش کشاورزی استان خبر داد و بیان داشت: از این مقدار ۶۸ میلیون لیتر آن جهت ادوات کشاورزی و مابقی جهت مرغداری ها و سایر بهره برداران بخش کشاورزی توسط ۴۴۳ فروشندگی در سطح روستاها و تعدادی از جایگاه های عرضه سوخت در استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

یاسمی خاطرنشان کرد: اختصاص سوخت یک میزان به کشاورزانی که سطح مزارع متفاوتی دارند صحیح نیست و این مطلب دارای اشکالات زیادی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز