خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در توزیع برق گیلان در گفت و گو با ایلنا:

آخرین وضعیت قطعی برق در گیلان / 7000 مشترک دچار قطعی هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۷۷۱

حکمت گفت: در حال حاضر پست و ترانسفورماتورهای فوق توزیع در پنج منطقه کوچصفهان، آستانه، لشت‌نشا، کیاشهر و انزلی دچار قطعی شده و سعی ما براین است که تا بعدازظهر حوزه شهری و تا پایان شب تمامی نقاط روستایی برق‌دار شوند.

حمیدرضا حکمت مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت قطعی برق در سطح استان در پی بارش سنگین برف اظهار داشت: براساس اعلام سازمان هواشناسی که روز چهارشنبه را همراه بارش سنگین برف گزارش کرده بود ما حدود 170 اکیپ امدادی را آماده و به منطقه اعزام کردیم و روز پنجشنبه نیز 50 اکیپ از استان‌های زنجان، قزوین، اردبیل و مازندران به این جمع اضافه شدند.

وی با اشاره به ارتفاع 1.5 متری بارش در روستاها افزود: با توجه به تداوم و سنگینی بارش‌ها در روز گذشته تا 9 شب حدود 7 هزار مشترک دچار خاموشی شدند که عمدتاًدر نقاط روستایی شهرستان رشت، خمام، کوچصفهان و سنگر بوده است.

حکمت تصریح کرد:  چسبندگی و شدت بارش‌ها منجر به پارگی سیم‌ و کابل های برق شده و با توجه به اینکه امکان تردد وجود نداشته  و با کندی صورت می گیرد  وصل کردن برق با مشکل زیادی مواجه شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر پست و ترانسفورماتورهای فوق توزیع در پنج منطقه کوچصفهان، آستانه، لشت‌نشا، کیاشهر و انزلی دچار قطعی شده و سعی ما براین است که تا بعدازظهر حوزه شهری و تا پایان شب تمامی نقاط روستایی برق‌دار شوند.

این مقام مسئول از مردم خواست که برف‌روبی را به نحوی انجام دهند که سیم‌ها دچار پارگی نشوند و آمار خاموشی ها بالا نرود زیرا  در حال حاضر امکان تردد در یک لاین وجود دارد و معابر فرعی همچنان غیر قابل تردد هستند، لذا رفع قطعی با مشکل مواجه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز