خبرگزاری کار ایران

توزیع ۲۵۰ میلیون فرآورده به نیروگاه های منطقه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۵۰

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از توزیع و ارسال ۲۵۰ میلیون فرآورده به نیروگاه های منطقه از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد مجرد در دیدار با نماینده مردم شهر ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر فوق، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، در شش ماهه اول اقدام به ذخیره سازی سوخت برای کلیه مشترک شهری و روستایی کرده  و تا کنون بیش از ۲۶۰ میلیون لیتر نفت سفید به مشترکین مرکز و شهرهای شمالی  استان ارسال شده که از این مقدار بیش از ۱۰۰ میلیون لیتر به روستاهای صعب العبور استان ارسال و ذخیره سازی شده است.

احمد مجرد افزود: بر این اساس، در روزهای اخیر نیز که شاهد بارش سنگین برف و مسدود شدن بیش از ۲۰۰ راه روستایی بودیم، سوخت رسانی به شکل مطلوبی انجام شده و خوشبختانه در هیچ ناحیه ای از منطقه ارومیه با مشکل مواجه نیستیم.

 نماینده مردم شهر ارومیه ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته در خصوص ارسال به موقع فرآورده به نقاط صعب العبور استان، اظهار کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان و همچنین کاهش شدید دمای هوا در این فصل، هر ساله پیش بینی های لازم به منظور سوخت رسانی مطلوب به همه نقاط منطقه در نظر گرفته می شود تا مشترکان فاقد گاز طبیعی، در روزهای سرد و برفی زمستان با مشکلی مواجه نشوند.

قاضی پور از مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به جهت اتخاذ سیاستهای مطلوب سوخترسانی مناطق کوهستانی و سوخترسانی سوخت جایگزین به نیروگاهها قدردانی کرد و گفت: ارسال بیش از ۲۵۰ میلیون لیتر از ابتدای سال تا کنون به نیروگاهها منطقه ارومیه یکی از اقدامات مطلوب منطقه بوده است .

وی در پایان افزود: مدیریت مطلوب در توزیع سوخت مبادی مصرف صنایع و همکاری مردم فهیم در استان باعث شد امسال شاهد قطعی جریان گاز طبیعی نباشیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز