خبرگزاری کار ایران

چهارمین کنگره حفاری ایران برگذار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۲۵۸

برای برگزاری این کنگره، 30 کارگروه فنی و مدیریتی تاکنون بیش از 150 جلسه تخصصی با حضور بیش از 400 عضو از کارشناسان صنعت نفت کشور برگزار نموده‌اند که نتایج بحث و بررسی‌های آن‌ها در جریان کنگره در قالب 30 پانل ارایه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، چهارمین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت حفاری ایران با حضور بالغ بر 1200 نفر از مدیران و کارشناسان ارشد از بخش‌های کارفرمایی و شرکت‌های مطرح و توانمند خصوصی داخلی و خارجی، در روزهای 30  بهمن و 1 اسفند 1395 در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

این کنگره گردهمایی سالانه فعالان صنعت بالادست نفت در کشور به شمار می‌رود که هر ساله با حضور مسئولان، مدیران و کارشناسان ارشد بخش خصوصی و دولتی برگزار می‌شود.

برای برگزاری این کنگره، 30  کارگروه فنی و مدیریتی تاکنون بیش از 150 جلسه تخصصی با حضور بیش از 400 عضو از کارشناسان صنعت نفت کشور برگزار نموده‌اند که نتایج بحث و بررسی‌های آن‌ها در جریان کنگره در قالب 30 پانل ارایه خواهد شد.

همزمان با برگزاری این کنگره، نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های فعال در این حوزه برپا خواهد شد. هدف از برپایی این نمایشگاه ارایه و معرفی آخرین دستاوردها و فرصت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری در این صنعت است.

لازم به ذکر است نمایندگان تعدادی از شرکت‌های خارجی فعال در صنعت بالادست نفت هم در این کنگره حضور به هم خواهند رساند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز