خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی کاشان به ایلنا خبر داد:

مذاکره با سیتروئن برای حضور در کاشان

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۹۶

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی کاشان گفت: مساحت کل منطقه ویژه اقتصادی کاشان ۱۳۴۵ هکتار است که در فاز اول ۲۵۰ هکتار آن افتتاح می شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد آخرین وضعیت این منطقه گفت: طرح اولیه این منطقه در سال ۸۹ در مجلس به تصویب رسید و در سال ۹۱ آیین نامه آن در هیئت اجرایی دولت تصویب شد.

بهزاد کاظمیان ادامه داد: مطابق مصوبه دولت، سازمان توسعه و نوسازی معادن (ایمیدرو ) مسئول اجرایی این منطقه شد و در واقع از سال ۹۳ این طرح فاز اجرایی به خود گرفت.

وی تصریح کرد: برای احداث این منطقه موافقت‌های زیست محیطی لازم است و اکنون در محیط زیست استان اصفهان مراحل نهایی را طی می‌کند. ضمن آن که همزمان پرونده این منطقه در سازمان محیط زیست به جریان افتاده و به محض تائید، پیمانکاران امور زیر بنایی کار خود را شروع خواهند کرد و دیوار کشی انجام خواهد شد.

کاظمیان افزود: ما تمام اقدامات لازم برای امور زیر بنایی از جمله گاز، راه و آب را انجام داده‌ و مجوزهای آن را نیز اخذ کردیم. در همین حین نیز در حال تدارک بسته‌های جذاب برای جلب نظر بخش خصوصی هستیم.

وی تصریح کرد: از دیگر مزیت‌های این منطقه نزدیکی خط آهن به آن است و فاصله آن تا جاده ۲ کیلومتر است. از سوی دیگر با توجه به واگذاری سایپای کاشان به سیتروئن فرانسه، مذاکرات خوبی با این شرکت انجام شده تا از مزایای ویژه مناطق اقتصادی ویژه استفاده کنند زیرا یک پهنه از این منطقه به تولید کنندگان قطعات خودرو اختصاص دارد.

کاظمیان گفت: با توجه به کمبود آب در این منطقه صنایعی می توانند در این جا حضور داشته باشند که مصرف آب کمی داشته باشند. هر چند ما برای تامین آب این منطقه پساب شهر کاشان را در نظر گرفته‌ایم.

وی در پایان گفت: مساحت کل  منطقه ویژه اقتصادی کاشان ۱۳۴۵ هکتار است که در فاز اول ۲۵۰ هکتار آن افتتاح می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز