خبرگزاری کار ایران

تلاش گسترده برای برقراری برق 11 شهر خوزستان/ آماده‌باش نیروهای آب و برق خوزستان و استان‌های هم‌جوار

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۴۷

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در زمان حاضر در 11 شهر اصلی خوزستان همچون اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر و ... قطع برق داریم و تلاش برای اتصال برق شهرها با بسیج همه نیروها ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، "میثم جعفرزاده" با بیان این مطلب که مهندس "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو، صبح امروز (شنبه) برای رفع موانع احتمالی و نظارت دقیق‌تر بر روند مرتفع کردن مشکلات ایجاد شده در شبکه و پست‌های برق خوزستان عازم این استان شده‌اند، گفت: در ساعت 4.30 صبح امروز بروز پدیده گرد و غبار غلیظ توام با مه باعث شده تا بیش از 80 درصد خطوط برق فشار قوی و به طبع آن خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف نیز از مدار خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر در 10 شهر اصلی خوزستان بخصوص اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر و ... قطع برق داریم.

وی اضافه کرد: شهر اهواز وبرخی شهرها بجز قطع برق با مشکل آب نیز مواجه است که پرسنل صنعت آب و برق خوزستان در تلاش هستند تا هر چه زودتر بتوانند مشکل برق خوزستان و برق اهواز را مرتفع کنند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه هم اکنون وزیر نیرو به همراه مدیران عامل شرکت‌های توانیر و آب و فاضلاب کشور برای بررسی و رصد دقیق مشکلات از نزدیک عازم ان استان شده‌ است، افزود: به استان‌های معین آماده باش داده‌ایم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل آب و برق اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش همکاران صنعت آب و برق در استان بدون وقفه ادامه دارد، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل این شهرها مرتفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز