خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز هفته صورت می‌گیرد؛

عرضه 81 هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۱۳

تالار صادراتی بورس کالای ایران در نخستین روز هفته عرضه 6 هزار و 200 تن قیر و 100 تن عایق رطوبتی را تجربه می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس کالا، تالار معاملات بورس کالای ایران روز شنبه 23 بهمن ماه میزبان عرضه 81 هزار و 132 تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی است.

تالار معاملات بورس کالای ایران در نخستین روز هفته شاهد عرضه 18 هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار تن لوب کات، یک هزار تن گوگرد، 45 هزار و 300 تن انواع قیر، یک هزار تن سلاپس واکس، 3 هزار و 714 تن مواد پلیمری، 10 هزار تن سودکاستیک، یک هزار و 18 تن آمونیاک و 100 تن اوره صنعتی است.

تالار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 56 هزار قطعه جوجه یک روزه است.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز شاهد عرضه 61 هزار تن گندم خوراکی، 4 هزار و 300 تن شکر سفید، یک هزار تن شکرخام، 2 هزار تن گندم دوروم و 100 تن روغن خام سویا است.

همچنین 158 هزار و 40 عدد تخم مرغ نطفه دار به قیمت 9 هزار ریال برای هر عدد در این تالار عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی در این روز عرضه 10 هزار و 709 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی را تجربه می کند که از این میزان 5 هزار و 623 تن آن به صورت فیزیکی و 5 هزار و 86 تن آن به صورت گواهی سپرده کالایی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز