خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صورت گرفت؛

رونمایی از ۱۲ پروژه جدید ایرانسل

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۵۶۶

عصر امروز از 12 پروژه جدید ایرانسل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در این رونمایی که با حضور واعظی، وزیر ارتباطات صورت گرفت، شرکت‌ ایرانسل از رشد چشمگیر خدمات این شرکت از زمان ارائه پروانه موقت استفاده از نسل 4 خبر داد.

دزفولی گفت: 30 ماه از زمانی که توانسته‌ایم پروانه موقت بگیریم می‌گذرد و اکنون 150 شهر تحت پوشش این خدمات هستند. در نسل 2 نیز توانسته‌ایم 86  درصد کشور را  تحت پوشش قرار دهیم. ما امروز 47 میلیون مشترک فعال داریم که از این نسل استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان مخابرات افرادی که در عرض سه ماه تراکنش نداشته باشند غیرفعال محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های این شرکت گفت: تا دی ماه سال 95 ، 28 میلیون گوشی دارای فناوری 3G به ایرانسل متصل هستند که شامل 19 میلیون مشترک می‌شود. در خصوص استفاده کنندگان از نسل چهارم نیز 7.3 میلیون گوشی در 150 شهر که معادل 4 میلیون مشترک است به ما متصل هستند.

دزفولی تصریح کرد: ما در این مدت توانسته‌ایم 17 هزار ترابایت مصرف روزانه کشور که برابر یک سوم حجم ترافیک کشور است را به خود اختصاص دهیم.

وی افزود: از زمان اجرای نسل چهارم سرعت تراکنش این اپراتور تا صد برابر افزایش پیدا کرده و گوشی‌هایی که از فناوری 4G استفاده می‌کنند 5 برابر شده است. در فناوری LCE نیز شاهد رشد 15 درصد بودیم و در مجموع از شهریور 93 تا دی ماه 95 رشد 15 برابر پروانه مصرف دیتا را در این اپراتور داشته‌ایم.

مدیر عامل شرکت ایرانسل با اشاره به طرح ترابرد گفت: از زمان عملی شدن این طرح 66 هزار نفر از همراه اول تقاضای ورود به ایرانسل را داشتند و 23 هزار نفر نیز تقاضای خروج که 24 هزار نفر توانستند ورود پیدا کنند و 18 هزار نفر خروج. این اعداد نشان می‌دهد که ایرانسل بر خلاف برخی نامهربانی‌ها راه خروج را هموار کرده است.

دزفولی گفت: در این مدت نیز شاهد رشد 800 درصدی فروشگاه‌های ایرانسل بوده‌ایم در واقع ما توانسته‌ایم امروز ایرانسل را با سرمایه‌گذاری 6.6 میلیارد دلار که 2 میلیارد دلار آن خارجی است تبدیل به یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های کشور بکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز