خبرگزاری کار ایران

حضور ۱۰۰ برند خارجی در همایش خودرو/ فرانسوی‌ها با هیئت ۱۰۰ نفره می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۵۶۷

پس از برجام‌ ، فرانسه تبدیل به اصلی‌ترین شریک تجاری ایران شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی خودرو، دبیر این همایش آخرین برنامه‌های تنظیم شده برای برگزاری این گردهمایی بزرگ خودروسازان را تشریح کرد.

سلطان قربانی گفت: در تاریخ 24 و 25 بهمن ماه این همایش در برج میلاد برگزار خواهد شد و چهارمین سال متوالی است که ما این همایش را در کلاس بین المللی برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: استراتژی این همایش جذب سرمایه‌گذار خارجی وهمکاری شرکت های ایرانی و خارجی در حوزه خودرو و قطعات است ضمن آنکه امسال به صورت تخصصی بر روی رضایت‌سنجی مشتریان و خدمات پس از فروش پنل‌هایی را برگزار خواهیم کرد.

قربانی افزود: در نیم روز اول کلاس عمومی از طریق مسئولین درجه یک کشور به استحضار مردم خواهد رسید و معاون اول رئیس جمهور سخنران اصلی این همایش است.

وی ادامه داد: 2 هزار کارشناس خودرو و قطعه از 32 کشور جهان در این همایش شرکت خواهند کرد و 9 کارگاه و 6 پنل برگزار خواهد شد همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم که نشست ویژه‌ای بین قطعه‌سازان ایرانی و خارجی برگزار شود.

دبیر چهارمین همایش بین المللی خودروی ایران گفت: تا به امروز 312 مقاله از دانشگاه‌های مختلف داشته‌ایم که این یک حمایت معنوی از این همایش است. این مقاله‌ها در حوزه آسیب‌شناسی زنجیره خدمات پس از فروش ، جایگاه برند در این حوزه و حمایت نرم افزاری و فیزیکی از خدمات پس از فروش است.

قربانی در خصوص حضور شرکت‌های خارجی در این همایش گفت: بزرگترین هیئت از فرانسه به ایران می‌آیند و اعضای آن هیئت که شامل قطعه سازان ، خودروسازان و حوزه نرم افزار خودروسازی است که بیش از 100 نفر هستند. ضمن این که از کشورهایی همچون ترکیه،‌ آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره و چین به همراه هیئت تجاری اختصاصی خود سفر خواهند کرد. مدیرعامل پژو و مدیرعامل سیتروئن نیز میهمانان ویژه این همایش هستند. با توجه به این ترکیب ما بیش از 20 نفر سخنران خارجی در این همایش خواهیم داشت.

قربانی در خصوص سرمایه‌گذاری قراردادهای انجام شده در دوره‌های قبل این همایش گفت: من اطلاعی از قراردادهای امضا شده ندارم زیرا طرف خارجی و طرف ایرانی نیز تمایل به افشای این قراردادها ندارند. اما آنچه که مشخص است پس از برجام‌ ، فرانسه تبدیل به اصلی‌ترین شریک تجاری ایران شده است و به همین جهت است که در نمایشگاه امسال حضور پر رنگی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مطابق برنامه اعلام شده سخنران اصلی در این مراسم معاون اول رئیس جمهور ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس سازمان ایدرو خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز