خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در آئین بهره برداری از مجتمع آبرسانی " نینج " همدان:

آبرسانی به 1375 روستا با جمعیت بیش از یک میلیون نفر

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۶۹

وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی "نینج" در استان همدان گفت: در ایام فجر امسال، 1375 روستا با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر آبرسانی می‌شود.

به‌گزارش ایلنا"حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو در ادامه سفر خود به استان همدان و در آئین بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی "نینج " از توابع شهرستان رزن واقع در استان همدان گفت: در ایام مبارک دهه فجر امسال، 1375 روستای کشور آبرسانی می‌شوند و بیش از یک میلیون نفر از روستاییان عزیز از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع دارای 205 روستا است که در فاز اول آن تعداد 15 روستا با جمعیت حدود 6 هزار نفر از خدمات آب وفاضلاب روستایی بهره‌مند می شونداظهار داشت: با افتتاح این مجتمع آب روستایی، حدود 6 هزار نفر به مشترکان آب و فاضلاب روستایی کشور افزوده خواهند شد.

وزیر نیرو هزینه اجرای این طرح را بالغ بر 38 میلیارد ریال دانست و افزود: این میزان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه، امسال اعتبارات دولتی مناسبی در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است افزود: این امر موجب شد تا در روند اجرایی پروژه‌ها تسریع شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه پروژه‌های آبرسانی روستایی در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، خطاب به مردم روستای چایان گفت: طرح آب‌رسانی باید بسیار زودتر در این منطقه اجرا می‌شد و امروز وقتی مردم این روستا از آب بهداشتی و سالم برخوردار می‌شوند خداوند را شکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز